مسئول پیست های تحت پوشش شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی گفت: بعد از این که علت آتش سوزی مشخص شود با برآورد خسارات وارده، کار بازسازی را آغاز می کنیم.

دوستی  در پاسخ به سوال زمان و آتش سوزی نقطه آتش گرفته در پیست اسکی دیزین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: یکشنبه در قسمت نیم قله و از نیم قله به بالا در ساعت 10.30 شب نگهبان از آتش سوزي مطلع شد و بلافاصله اقدام به خاموش کردن آتش کرد.

افزود: نقطه آتش سوزی به علت آن که قسمتی از اين پيست که آتش نشانی و گروه های امداد نمی توانند خود را برسانند، خود پرسنل پیست به همراه تعدادی از بچه های ولایت رود اقدام به خاموش کردن آتش می کنند و پس از دو ساعت و نیم توانستند آتش را خاموش کنند.

وی در خصوص خسارت وارد شده بر پیست اعلام کرد: هنوز میزان خسارت را برآورد نکرده ایم و محیط را بسته ایم که کارشناسان بیایند اولاً علت آن مشخص شود و بعد از آن که علت آتش سوزی مشخص شد برآورد می کنیم.

دوستي افزود: پیست دیزین در حال حاضر در اختیار بهره بردار است و مسئولیت آن نیز بر عهده بهره بردار می باشد و پیست نیز در حال حاضر بیمه است و نماینده بیمه و آتش نشانی باید بیایند و کارشناسی کنند و خسارت وارد شده را مشخص کنند.

مسئول پیست های تحت پوشش شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی در ارتباط با آنکه فدراسیون اعلام کرده این آتش سوزی ربطی به ما ندارد اظهار کرد: فدراسیون همیشه در این مسائل نقشی ندارد تنها در زمان بهره برداری است که مسئولیت دارند و می آیند و از آن استفاده می کنند.

وی در خصوص شروع کار بازسازی پیست بیان کرد: اوایل هفته آینده علت آتش سوزی و کارشناسی می شود و حضور نماینده بیمه و ما تا آخر هفته آینده کار بازسازی را شروع خواهیم کرد./مح

برچسب ها: پیست ، اسکی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار