تعداد 6 فیلم پویانمایی(انیمیشن) تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس در کشور فرانسه به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم‌های پویانمایی "مرد جوان و خیاط حیله‌گر" به کارگردانی راشین خیریه با زیرنویس فرانسوی در روز 8 تیر 1392 (29 ژوئن 2013) به مدت 9 دقیقه نمایش داده می‌شود.
هم‌چنین فیلم‌های "ننه کلاغه و روباهه" به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده، "کدو قلقله زن" به کارگردانی مرتضی احدی و سه فیلم پویانمایی "تور سفید"، "عروسی شاپرک" و" بارون می‌آد جرجر" به کارگردانی مهین جواهریان از مجموعه جدید "تصویری از خانواده" به مدت 42 دقیقه روز 9 تیر 1392 (30 ژوئن 2013) در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.
 بر اساس این گزارش جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس در "نوول‌اُد سینما" در محله لاتین شهر پاریس از 5 تا 11 تیر 1392 برگزار می شود.
گفتنی است فیلم "بارون می‌آد جرجر" پیش از این نیز با ترجمه زبان فرانسوی به نمایش در آمده و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شده بود.
از دیگر فیلم‌های ایرانی حاضر در این جشنواره می‌توان به فیلم "آرزو" به کارگردانی علی مولوی، "تابور" به کارگردانی وحید وکیلی‌فر، "زنان بدون مردان" به کارگردانی شیرین نشاط و شجاع آذری، "گذشته" به کارگردانی اصغر فرهادی، "سوگ" به کارگردانی مرتضی فرشباف، "پله آخر" به کارگردانی علی مصفا، "پرویز" به کارگردانی مجید برزگر و "پذیرایی ساده" به کارگردانی مانی حقیقی اشاره کرد./ي2
برچسب ها: پویانمایی ، ایران ، پاریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار