طرح جامع- تفصیلی شهر مالخلیفه شهرستان لردگان تصویب شد.

طرح جامع تفصیلی شهر مالخلیفه از توابع شهرستان لردگان در کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی تصویب و برای تصویب نهایی بزودی به شورای برنامه ریزی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری ارسال می شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مطالعات طرح جامع - تفصیلی شهرمالخلیفه با 430 میلیون ریال اعتبار به پایان رسید و مساحت محدوده طرح مذکور در افق 1404 حدود 114 هکتار در نظر گرفته شده است.
مجید نظری گفت: جمعیت فعلی این شهر سه هزار و 634 نفر است و پیش بینی جمعیت افق طرح در سال 1404 با نرخ رشد 2.3، به پنج هزار و 237 نفر افزایش یابد.
وی افزود: طرح جامـع، طرح بلند مدتی است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه  بندی مربوط به حوزه  های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات تهیه و تنظیم می شود و در آن، نحوه استفاده از تسهیلات شهری و نیازمندی های عمومی شهری و سطح لازم برای ایجاد تأسیسات و تجهیزات و تسهیلات عمومی مناطق نوسازی، بهسازی و اولویتهای مربوط به آنها تعیین شده و ضوابط و مقررات مربوط به موارد فوق و ضوابط مربوط به حفظ بنا و نماهای تاریخی و مناظر طبیعی، تهیه و تنظیم می شود.
شهر مالخلیفه از توابع شهرستان لردگان، سال 1384 به شهر تبدیل شد و در فاصله 45 کیلومتری مرکز شهرستان لردگان واقع شده است./ع
برچسب ها: تصویب ، طرح ، جامع ، تفصیلی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.