نمایش محیطی "زن ها بوی سرب می دهند!" نوشته و کارگردانی محمد امین چیت گران چهارشنبه، 5 تیرماه، در کافه تریای چهارسو ویژه هنرمندان و خبرنگاران اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی این نمایش، "زن ها بوی سرب می دهند!" که اولین اثر محیطی سال 92 است، اجرای چهارشنبه، 5 تیرماه، را به هنرمندان و خبرنگاران اختصاص می دهد.
این نمایش مونولوگ که ندا مقصودی در آن به ایفای نقش می پردازد، روایت گر داستان زنی میانسال است که خاطرات دوران کودکی و نوجوانی خود را بازگو می کند. در این نمایش 50 دقیقه ای همچنین به دوران دفاع مقدس و حادثه خرمشهر نیز اشاره هایی می شود.
محمد محمودی به عنوان طراح افکت و موسیقی، رکسانا قهقرایی به عنوان دستیار کارگردان و روابط عمومی و مهدی آشنا به عنوان عکاس با این پروژه همکاری می کنند. همچنین مجید خاقانی طراحی پوستر و بروشور و حمید حیدرپور نیز مسئولیت هماهنگی نمایش را بر عهده دارند.
 نمایش " زن ها بوی سرب می دهند!" که اجرای خود را از 28 خردادماه آغاز کرده است، تا اواسط تیرماه در کافه تریای چهارسو مجموعه تئاتر شهر از ساعت 17 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.
بلیت این نمایش تا سه شنبه، 4 تیرماه، با تخفیف 50 درصدی و به تعداد محدود به فروش می رسد. علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیت نیم بها به سایت تئاتر شهر به نشانی www.teatreshahr.com مراجعه کنند و پس از تاریخ اعلام شده برای تهیه بلیت با شماره 09395601017 تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: نمایش ، زن ها ، بوی سرب ، می دهند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.