براساس آمارهای بدست آمده تاکنون 665 هزار و 228 داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند و این مهلت تا فردا 5 تیر ادامه دارد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران افزود: کارت های شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروه ریاضی و فنی، تجربی، انسانی، هنر و زبان خارجی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه دوم تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و تا پایان روز چهار شنبه 5 تیر ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت قرار خواهد داشت. 

وی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز از تعداد یک میلیون و 83 هزار و 571 داوطلب ثبت نام کننده تعداد 665 هزار و 228 داوطلب نسبت به پرینت کارت خود اقدام کردند که از این تعداد بیش از 150 هزار نفر از داوطلبان علاوه بر دریافت پرینت کارت اصلی خود نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا سوم خود نیز اقدام کردند. 

توکلی با اشاره به آن دسته از داوطلبان که به دلیل نداشتن اطلاعات کاربری نمی توانند کارت خود را دریافت کنند گفت: این داوطلبان باید به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس دار شخصا و حداکثر تا ساعت 18 روز چهارشنبه 5 تیرماه به باجه های رفع نقص که در جدول شماره(2) اطلاعیه درج شده مراجعه کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار