مسئول سیاسی تشکل موسوم به ارتش آزاد سوریه گفت به زودی سلاح های پیشرفته ای از سوی حامیان غربی وعربی به دست این ارتش می رسد تا بتواند ارتش سوریه را شکست دهد و اوضاع را دگرگون کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن عربستان ؛ لؤی المقداد در مصاحبه با این روزنامه تصریح کرد : کشورهای حامی ائتلاف مخالفان نظام سوریه قول داده اند که طی چند روز آینده از طریق چند محموله این سلاح ها را بدست فرماندهی ارتش آزاد برسانند.

وی افزود اگر کشورهای مزبور سلاح های درخواستی ما را - که اخیرا درفهرستی به آنها اعلام شد- ارسال کنند ارتش آزاد سوریه به زودی با شکست واحدهای ارتش سوریه و بازپس گیری مناطقی ازجمله منطقه القصیرکه بدست ارتش سوریه افتاده است،موازنه قدرت را به سود مخالفان نظام این کشور برقرار می کنند.

لؤی المقداد گفت ما نمی توانیم نوع سلاح دریافتی وکشور ارسال کننده آن را فاش کنیم اما همین اندازه می گوییم که بشاراسد[رئیس جمهور سوریه] از این به بعد باید شاهد سوختن تانک هایش روی زمین و سقوط هواپیماهایش باشد.

این روزنامه افزود لؤی المقداد با این اظهارات به دریافت قریب الوقوع سلاح های ضد هواپیما وضد تانک از برخی کشورهای غربی و عربی اشاره داشت.

برچسب ها: سلاح ، تروریست ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار