سرهنگ همت زاده، از دستگيري 2 سارق در محدوده پارک سرخه حصار خبر داد و گفت:" اين دله دزدها با پرسه زني در پارک سرخه حصار از شهرونداني که براي تفريح و استراحت آمده بودند، سرقت مي کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ناصر همت زاده، فرمانده يگانهاي خدمات انتظامي و اجراييات پليس تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگيري 2 تن از سارقان محدوده پارک سرخه حصار، گفت:" اين دله دزدها ضمن پرسه زني در پارک مذکور اقدام به سرقت اموال و تجهيزات شهرونداني مي کردند که براي تفريح و تفرج به پارک آمده بودند.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت هاي متعدد شهرونداني که براي تفريح و تفرج به پارک سرخه حصار مراجعه کرده بودند، در خصوص سرقت هاي به وقع پيوسته از اموال و تجهيزات آنها به ماموران انتظامي مستقر در اين محدوده، اقدامات تيم هاي عملياتي يگان انتظامي و اجراييات پليس تهران بزرگ آغاز شد و تحقيقات در اين خصوص ادامه يافت.
 
وي افزود:" در بررسي هاي انجام شده از سوي ماموران و همچنين مشخصاتي که شهروندان از چهره و البسه مظنونين ارايه دادند، يکي از تيم هاي عملياتي موفق شد روز گذشته اين دو مرد سارق را شناسايي کرده و هر دو را بازداشت کند.
 
سرهنگ همت زاده عنوان داشت:" اين اقدام پس از شکايت يکي از شهروندان در خصوص سرقت اموالش هنگام استراحت در پارک صورت گرفت و با توجه به گشتزني هاي انجام شده، ماموران دقايقي بعد موفق شدند اين دو مرد مظنون را که "مهدي" و "مهرداد" نام داشتند، هنگام جابجايي و انتقال اموال مسروقه به خودروي خود شناسايي و بازداشت کنند.
 
فرمانده يگان انتظامي و اجراييات پليس پايتخت تصريح کرد:" هر دو متهم به مقر انتظامي مستقر در پارک منتقل شده و تحت بازجويي هاي انجام شده به سرقت اموال شهروندان اعتراف کردند و در بازرسي از وسايل همراه آنها تعدادي از لوازم خانگي و اموال خصوصي شهروندان و همچنين تجهيزات پارک مذکور همچون دستگيره و قفل درب سرويس بهداشتي ، شير آب برنجي و يک عدد سرشير برنجي همراه با وسايل شخصي شامل کتري ، قوري و وسايل طبخ غذا کشف شد.
 
وي بيان داشت:" با اعتراف متهمان به جرايم خود پرونده براي تحقيقات بيشتر و همچنين رسيدگي به شکايات شهروندان به همراه متهمان به کلانتري 128 تهران نو، منتقل شدند./ز
برچسب ها: دله دزد ، پارک ، سرخه حصار ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار