صديق (تهیه کننده و سردبیر) «پروانگی» گفت: مستند گزارشی"پروانگي" از امروز شنبه اول تيرماه با موضوع تشویق مردم به محبت دیگران از رادیو ایران پخش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران، الهام صدیق گفت:  این برنامه یک حماسه ملی است که با موضوع تشویق مردم به محبت دیگران روی آنتن می‌رود.
تهیه کننده «پروانگی» افزود: در این برنامه با مراکز بهزیستی و انجمن‌های مختلف که اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش و حمایت خود قرار می دهند ارتباط می‌گیریم تا از حال و هوای آن‌ها باخبر شویم.وی اضافه کرد: در «پروانگی» سعی می شود تا با حضور در مراکز بهزیستی، نامه‌ای خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران توسط اعضا آن مراکز به نگارش در بیاید و به دست آنها برسد.
صدیق تصریح کرد: «پروانگی» با حضور کارشناسان، روان‌شناسان، جامعه‌شناسان مددکاران اجتماعی و همچنین مسئولین مرتبط درباره کمک و یاری رساندن به نیازمندان بحث‌ و گفت‌وگو می شود.
سردبیر «پروانگی» با اشاره به اینکه اولین برنامه با حضور در مرکز بهزیستی "محک" اجرا شد، خاطرنشان کرد: نخستین برنامه «پروانگی» امروز  شنبه اول تیر ماه از ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه از رادیو ایران پخش شد که دکتر بنی‌سی روانشناس اجرای این برنامه را به‌عهده داشت. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار