مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم از افتتاح بلوار پیامبر اعظم(ص) همزمان با هفته پایانی ماه شعبان با حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی حاجی رضا اظهار داشت: همزمان در هفته پایانی ماه شعبان فاز ترافیکی بلوار پیامبر اعظم(ص) با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و ترابری و مسئولان استان قم به بهره برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: فاز ترافیکی بخشی از این بلوار است که مردم عزیز می‌توانند با وسایل نقلیه عمومی و شخصی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را طی کنند.
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم تاکید کرد: همچنین امکانات رفاهی از جمله وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس، ایستگاه دوچرخه، تکمیل فضای سبز لینک میانی بلوار، جمع آوری ریل آهن و آسفالت کاری، برطرف شدن موانع ترافیکی، تکمیل سیستم نورپردازی بلوار و ایجاد سه تقاطع خیابان های انسجام، سمیه و معلم با چراغ های راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شده است.
حاجی رضا با بیان اینکه تا کنون ۹۰ درصد کار این پروژه انجام شده است، گفت: بخش زیرگذر تونل غدیر و منتهی به این بلوار هم اکنون آماده شده است و انشالله تا ماه مبارک رمضان به بهره برداری می‌رسد، همچنین زیرگذرهای بلوار نیز همچنان به اتمام نرسیده و در خیابان معلم این زیرگذر ادامه دارد اما به دلیل انشعاب اصلی آب که از این قسمت عبور می‌کند هنوز کار این بخش به اتمام نرسیده و اداره آب و فاضلاب در تلاش برای اتمام کار است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.