شهردار منطقه دو تهران گفت: پردیس کوهستان با مساحت کلی 560 هکتار درطرحی ساماندهی و ایجاد مسیر در این ناحیه در محله پرواز انجام شد.

عابد ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این پردیس در 5 فاز پیش بینی شده و عملیات اجرایی فاز نخست آن به مساحت 52 هکتار آغاز شده است.
وی افزود: هدف اصلی این طرح رونق کوهنوردی و کاهش تجاوز به حریم و همچنین اتصال مسیر کوهنوردی در مناطق یک و پنج است.
شهرداری منطقه 2 در ادامه اظهار داشت: با اجرای این طرح پهنه سبز شمالی منطقه از ضلع شمالی بزرگراه شهید لاجوردی و پارک پرواز آغاز شده و تا کوهستان های درکه و فرحزاد ادامه می یابد.
لازم به ذکر است : ارائه خدمات مطلوب به کوهنوردان در سطح منطقه و افزایش جاذبه های گردشگری را ازدیگر اهداف ایجاد پردیس کوهستان در این منطقه یاد کرد.
8 ایستگاه اتوبوس در منطقه اضافه شد
مدیر پروژه پایانه های اتوبوسرانی شهرداری منطقه 2 گفت: درمنطقه 2 ایستگاههایی که احتیاج به نوسازی داشت انجام شده و در 8 نقطه از منطقه ایستگاه اضافه شده است.
مهندس پویا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص اتوبوس های فرسوده برنامه ای نداریم و اتوبوس های خصوصی نیز در آینده احتمال عوض شدن آنها است.
وی افزود: ما در 8 نقطه ای که ایستگاه اتوبوس زدیم شامل خیابان سرو در بلوار سرو غربی ، بلوار فرحزادی ، بلوار فرهنگ، سعادت آباد و بلوار دادمان است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.