سومین دوره لیگ بانوان جودو با قهرمانی شهرداری خرم آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته  پایانی  لیگ بانوان جودو به میزبانی خرم آباد برگزار شد و تیم میزبان موفق شد با 36 مجموع امتیاز از سه هفته قابت صدرنشینی خود را حفظ کند و به  قهرمان برسد.
 
تیم قهرمان در رقابتهای هفته سوم سه پیروزی را مقابل تهران، امید همدان و خراسان رضوی به دست آورد. همچنین در مهمترین دیدار این هفته دو تیم منتخب همدان ، نهاوند و خراسان رضوی برای کسب سکوی سوم رودری هم قرار گرفتند که همدانی ها با نتیجه 5بريک پیروز شده و با کسب 27 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند. خراسان رضوی هم با 24 امتیاز سوم شد.

منتخب نهاوند ، همدان بعد از این پیروزی لبنبات دامنه سهند و امید همدان را شکست داد و خراسان رضوی هم بعد از باخت به همدانی ها ، مقابل تهران پیروز شد./مح
 
براساس این گزارش و طبق جدول رده بندی شهرداری خرم آباد با 36امتیاز قهرمان شد ، منتخب همدان ، نهاوند با 27 امتیاز دوم شد و خراسان رضوی هم با 24 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.
 هیئت جودو البرز با 12، لبنیات دامنه سهند تبریز با 13، امید همدان با 5 امتیاز و هیئت جودو تهران با يک امتیاز مکانهای چهارم تا هفتم این دوره از مسابقات را به دست آوردند. 
برچسب ها: جودو ، بانوان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار