برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی در یک فضای دوستانه و صمیمی دیدار کردند. دکتر فرهاد دانشجو نیز پس از استماع نظرات نمایندگان به بیان بخشی از عملکردهای دوره مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، غلامرضا اسداللهی نماینده خراسان رضوی و تربت جام  پیرامون این دیدار گفت: از زمانی که دکتر فرهاد دانشجو به این مجموعه وارد شده اند، نمایندگان خواستار تعامل بیشتری با دانشگاه آزاد اسلامی هستند. 


اسداللهی همچنین گفت: تغییر و تحولاتی که ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی بوجود آورده اند از نگاه بسیاری از نمایندگان مثبت است به همین خاطر نمایندگان تمایل دارند که نقطه نظرات خود را در این زمینه به وی منتقل کنند. 


وی در مورد نحوه عملکرد دکتر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شفاف سازی مسائل مالی، تقویت واحدهای ضعیف تر، ارتقای رتبه علمی اعضای هیات علمی و ... از مهمترین اتفاقاتی است که در دانشگاه آزاد اسلامی روی داده است. دیدگاهی که دکتر دانشجو دارند ضابطه مند کردن وظایف دانشگاه آزاد اسلامی است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.