برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه آزاد اسلامی در یک فضای دوستانه و صمیمی دیدار کردند. در این نشست دوستانه زمینه های تعامل و همکاری های بیشتر مجلس و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگازران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، امیر خجسته نماینده همدان گفت: با توجه به این که دکتر دانشجو فردی مردمی است و علاقه ذاتی به دانشگاه دارد لذا ارتباط های خوبی را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده اند.
 
خجسته همچنین گفت: هر زمانی که برای طرح مسائل و مشکلات حوزه انتخابی درخواست ملاقات داده ام ایشان قبول کرده اند. به همین خاطر معتقدم که ارتباط دکتر دانشجو با مجلس بسیار خوب و صمیمانه است و احترام متقابلی در این تعامل وجود دارد.
 
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با توجه به انگیزه ها و روحیه بسیجی که از دکتر دانشجو سراغ داریم ما همواره در مجلس شورای اسلامی از ایشان به طور قاطع حمایت کرده ایم.
 
خجسته همچنین در مورد  عملکرد دکتر دانشجو گفت: به نظر می رسد تحول بسیار مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال شکل گرفتن است.
 
وی در ادامه افزود: دکتر دانشجو مدیری است تحول گرا، کارآمد و اثر گذار و علیرغم کسالتی که دارند برای اداره دانشگاه آزاد اسلامی و حل مسائل و مشکلات آن همواره زمان زیادی را صرف می کنند.
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار