يک کارشناس مسائل‌خاورمیانه با اشاره به مداخله غرب عليه جنبش‌هاي بيداري اسلامي در برخی کشور‌های منطقه گفت: سياست‌هاي بحرين منافع شوم آمريکا و رژيم غاصب صهيونيست را تامين مي‌کند و آنها به عنوان ماجراجويان منطقه در آب‌هاي خليج‌فارس به دنبال احداث پلي براي اجراي سياست‌هاي گستاخانه خود هستند.

" محمد صادق‌ الحسيني " در گفتگو با خبرنگار سياست‌خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي کذب برخي مقامات بحريني عليه ايران مبني بر اينکه کشورمان در سياست‌هاي داخلي بحرين دخالت مي‌کند، گفت: ايران اسلامي هميشه مدافع ملت مظلوم بحرين بوده و هيچ اقدام مداخله‌جویانه‌ای عليه کشورهاي منطقه نداشته است.
 
وي با اشاره به گسترش بيداري اسلامي در برخي کشورهاي عربي افزود: خودآگاهي ملت این کشورها بهترين مرجع براي دفاع از عزت، کرامت و استقلال آنها بوده و اين نشان‌دهنده خودباوري آنهاست.
 
صادق الحسيني با بيان اينکه تنها اقدام ايران اسلامي هشدار و انعکاس واقعيات موجود در بحرين بوده، تاکید کرد: با وجود اينکه ايران اسلامی همواره به عنوانی کشوری قدرتمند در منطقه مدافع ملت‌های مظلوم بوده هيچگاه دخالتی در امور داخلی کشورها نداشته است.
 
وي با بیان‌اینکه انقلاب بحرين سابقه تاريخي طولاني دارد، تصريح کرد: انقلاب بحرين در سال 1970 ميلادي یعنی 10 سال قبل از انقلاب اسلامي ايران شکل گرفت بنابراین سابقه‌ای طولاني داشته اما فساد و دیکتاتوری، پادشاهان اين کشور را وابسته به دولت‌هاي غربي کرده و هرگونه اعتراض عليه این حکومت استبدادي سرکوب مي‌شود.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به مداخله غرب عليه جنبش‌هاي بيداري اسلامي در برخی کشور‌های منطقه افزود: سياست‌هاي بحرين منافع شوم آمريکا و رژيم غاصب صهيونيست را تامين مي‌کند و کشورهاي غربي به عنوان ماجراجويان منطقه در آب‌هاي خليج‌فارس به دنبال احداث پلي براي اجراي سياست‌هاي گستاخانه خود هستند.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: سناريوي سرکوب شيعه و سني و ایجاد تفرقه در بحرین توسط غرب و رژيم غاصب صهيونيستي نوشته می‌شود و آنها همواره براي منافقين و معارضین تروریست شناسنامه جعلي ايجاد مي‌کنند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، غرب ، سیاست ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار