مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: مجتمع آموزش فنون اهواز با داشتن امکانات و توانمندی های منحصر به فرد در خاورمیانه، قابلیت ارتقا به مرکز بین المللی آموزش های صنعت نفت را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهندس حمید بورد در نشست با رییس و مسوولان مجتمع آموزش فنون اهواز افزود: به این منظور باید با برنامه ریزی های کلان و استفاده از تجارب متخصصان گام های اساسی برداشته شود.



وی گفت: با وجود این که چند مرکز آموزشی در صنعت نفت فعالیت دارند اما مرکز آموزش فنون اهواز از نظر ماهیت کار و ارائه آموزش های فنی نسبت به سایر مراکز برتری دارد.



در این نشست محمدرضا دزفولی زاده رییس مجتمع آموزش فنون اهواز گزارشی از امکانات و توانمندی های این مجتمع و همچنین طرح ها و پروژه های توسعه آن ارائه داد.



پیش از این جلسه، مهندس بورد و هیات همراه از کلاس های آموزشی، کارگاه ها، آزمایشگاه ها، خوابگاه و پروژه های در دست اجرای این مجتمع بازدید کردند.



مجتمع آموزش فنون اهواز فعالیت خود را از سال 1381 زیر نظر شرکت ملی نفت ایران آغاز کرد و مدیریت آن از سال 1385 با هدف ارایه خدمات آموزشی مورد نیاز تمام واحدهای تابع صنعت نفت به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب واگذار شد.



این مجتمع دارای حدود 35 هزار متر مربع فضای آموزشی و خدماتی شامل 2 ساختمان آموزشی با 17 کلاس، 10 کارگاه، 8 آزمایشگاه، کتابخانه، کافی نت، سایت کامپیوتر و امکانات رفاهی از قبیل رستوران، سینما، سالن ورزشی، درمانگاه شبانه روزی، خوابگاه و مهمان سرا است. /س
برچسب ها: اموزش ، نفت ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.