دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: مهمترين مسئله در ديپلماسي دولت يازدهم اين است که روابط خارجي خود را طوري تنظيم کند که از بار مشکلات مردم کم و از حقوق ملت دفاع شود.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره تحقق "حماسه سياسي" در کشور اظهار داشت: وظيفه اصلي دولت منتخب در ادامه اين راه تحقق "حماسه اقتصادي" با شکل‌گيري کابينه‌ي تخصصي و متعهد است.

اين فعال دانشجويي ادامه داد: مسئولان دولتي بهتر است که از حاشيه‌سازي احتمالي پرهيز کنند و هدف خود را خدمت به مردم و رفع مشکلات موجود بدانند و تجربه، تخصص و  تعهد لازم را نسبت به مسئوليت خود و انقلابشان در اين ميان داشته باشند.

دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان در ادامه با اشاره به روند ديپلماسي کشور در مقابله با کشورهاي منطقه و غربي خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثري مردم در انتخابات دشمنان را به حيرت واداشت و حتي شاهد تبريک آنها بعد از برگزاري انتخابات باشکوه ايران به مردم‌سالاري ديني کشورمان بوديم.

وي تصريح کرد: مهمترين مسئله در ديپلماسي دولت يازدهم اين است که اين دولت، روابط خارجي خود را طوري تنظيم کند که از بار مشکلات مردم کم و از حقوق ملت دفاع شود و قطعا دولتي که مردم آن را انتخاب کرده‌اند توانايي‌هاي لازم را در تحقق شعارها و اهدافشان دارند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار