دومین جشنواره تسنیم منطقه 15 به عنوان جشن موفقیت مدیریت شهری در ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت فردی و گروهی بانوان در مدیریت و حل مشکلات زندگی شهری برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دکتر نامجو مدیر امور بانوان منطقه در این مراسم به تشریح عملکرد تسنیم منطقه در سال گذشته پرداخت و گفت : با استقرار و توسعه فعالیت های  خانه های تسنیم  محلات که ارتقاء توانمندی های بانوان را در دستور کار دارد ، مجموعه جشنواره های تسنیم در نظر دارد زمینه ی همیاری های اجتماعی محلی و توسعه فعالیتهای  داوطلبانه ی بانوان در سطح محلات را افزایش داده و با اجرای برنامه های فردی و گروهی در قالب های آموزشی، جشنواره ای ، مسابقات ، نشست ها ، کارگاه ها ، نمایشگاه ها ، اردوها و اجرای ایده های جمعی بانوان محلات ،  مشارکت  کانون ها و گروه ها ی همیاری اجتماعی بانوان و... را به  عرصه بیاورد.
 
وی در ادامه افزود : منطقه 15 امسال نیز به عنوان قطب هادی در محور توانمندسازی معرفی شده و امید است با کمک و همیاری گروه های محلی فعالیت نموده و با اجرای پروژه ها در محلات در جهت حل مشکلات گام بردارد .
 
 بر پایه این گزارش ، مراسم افتتاحیه با حضورجمعی از مسئولین منطقه شامل معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مشاورشهردار در امور بانوان ، مدیر امور بانوان ، مدیران اجتماعی نواحی هشتگانه ، مدیران محلات ، اعضای شورایاری محلات ، کارشناسان امور بانوان ، مسئولین خانه های تسنیم و دبیران کانونهای نه گانه تسنیم برگزار شد.
 
شایان ذکر است ، در این مراسم به اهداف اجرایی دومین جشنواره تسنیم و مسئولیت هریک از اعضا و نهاد ها پرداخته شد و درانتها از گروه های محلی تشکیل شده و فعال در جشنواره تسنیم سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آمد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار