مربی تیم ملی کوراش کشورمان گفت: کوراش کاران ایران در رقابت های جهانی و آسیایی همیشه حرفی برای گفتن داشته و روی سکو رفته اند.

علی معلومات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: رقابت های کوراش داخل سالن آسیا 13 تیر برگزار می شود تیم ملی کشورمان با ترکیب سعید خسروی نژاد، الیاس علی اکبری و حجت رهنما در این مسابقات شرکت می کنند البته 2 نماینده هم در بخش بانوان داریم.

وی در خصوص این پیکارها توضیح داد: رقابت های داخل سالن کوراش قهرمانی آسیا هر چهار سال یکبار برگزار می شود و این دوره سومین دوره آن است. بیشتر کشورهای پر قدرت در این رشته ورزشی در این مسابقات شرکت می کنند.

معلومات وضعیت آمادگی ملی پوشان ایران را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: هر سه نماینده ایران جزو با تجربه های کوراش هستند و معمولاً ما در این رشته ورزشی روی سکو رفته ایم و اینگونه نیست که فقط نظاره گر باشیم در دور قبل هم که در ویتنام برگزار شد یک مدال طلا و 2 مدال برنز دستاورد ملی پوشان ما بود.

وی ادامه داد: کوراش کاران همراه تیم ملی جودو بزرگسالان، جوانان و نیروهای مسلح از مدتها قبل مشغول تمرین هستند خوشبختانه وضعیت آمادگی آنها خوب است و فکر می کنم بتوانیم با دست پر به ایران بازگردیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار