همزمان با فرارسیدن هفته قوه قضاییه 45 نفر از خبرنگاران داخلی استان و مطبوعات سراسری با حضور در زندان مرکزی اصفهان از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی و همچنین مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی بازدید کردند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در آستانه هفته قوه قضائیه و با هدف اطلاع رسانی از دستاوردها، فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در سطح زندان‌های استان اصفهان با دعوت قبلی 45 نفر از خبرنگاران داخلی خبرگزاری‌های استان، روزنامه‌ها و مطبوعات و خبرگزاری‌های سراسری با حضور در زندان مرکزی اصفهان از دستاوردها و فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته در سطح زندان و بنیاد تعاون بازدید کردند.



در این بازدید که "امیری" مدیر کل زندان‌ها، "محمدی" مدیر نمایندگی بنیاد تعاون و "امینی" مدیر زندان مرکزی اصفهان نیز حضور داشتند، خبرنگاران داخلی و سراسری با حضور در کارگاه‌های خیاطی صنایع چرم، فلزکاری، تراشکاری، جوشکاری، قلم زنی، میناکاری، کفش و ضخیم دوزی صنعتی بازدید کردند و ازنزدیک با فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص آشنا شدند.




خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها همچنین با حضور در زندان مرکزی اصفهان نیز از مراکز فرهنگی، مذهبی، سالن‌های مطالعه و کتابخانه، طرح کتابت قرآن کریم، کلاس‌های آموزشی و تحصیلی ، باشگاه ورزشی و کلاس‌های قرآنی و دارالقرآن کریم زندان و همچنین بیمارستان 40 تخته خوابی شهدای هفتم تیر بازدیدکردند.

امیری مدیر کل زندان‌های استان در بازدید بخش‌های مختلف مهمترین هدف سازمان زندان‌ها را اصلاح و تربیت و بازگشت آنان به آغوش خانواده ذکر کرد.




محمدی مدیر بنیاد تعاون استان نیز در بازدید خبرنگاران از کارگاه‌های اشتغال نیز گفت: درحال حاضر بیش از 1300زندانی در بیش از 40 کارگاه کوچک و بزرگ در سطح زندان‌های استان مشغول فعالیت هستند که در سال گذشته تا کنون ماهیانه بطور متوسط مبلغ 400میلیون ریال دستمزد پرداخت گردیده است.

امینی مدیر زندان مرکزی اصفهان نیز در این بازدید تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته را مرهون مدیریت و تدابیر مدیر کل زندان‌ها در اجرای دقیق نظام زندانبانی و حفظ و کرامت شخصیت زندانیان نام برد.

در این بازدیدها که مورد توجه و شگفتی خبرنگاران شده بود ایجاد کارگاه‌ها و تولیدات صنایع زندانیان از جمله کارگاه‌های اشتغال چرم و مینا و قلم زنی بود که حیرت عکاسان و خبرنگاران را به وجد آورده بود.

حضور خیرین در آزاد سازی زندانیان و احداث مجموعه‌های فرهنگی و خوابگاهی و درمانی از جمله مواردی بود که خبرنگاران به حالت تعجب با آن روبرو شدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بازدید ، زندان ، هفته ، قوه ، قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار