شهردار آبعلی گفت : پیست آبعلی از قالب چندمدیریتی برخوردار است و این موضوع ما را دچار مشکل کرده است .

کاظم شریف آهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به وضعیت پیست آبعلی گفت :با عنایت به اینکه شهر آبعلی یکی از شهرهای توریستی تهران از سوی استانداری اعلام شده اند که در بین چهار شهر در نظر گرفته شده توریستی قرار دارد و برنامه های خوبی از گذشته تدوین شده است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به فراهم ساختن همه زیر ساخت ها در آبعلی تصریح کرد : ما هم دنبال فراهم سازی تمام زیر ساخت ها هستیم و هم اکنون طرح مطالعاتی پیست اسکی آبعلی انجام شده و در مرحله اجرا قرار داریم ولی متاسفانه این مجموعه از قالب چندمدیریتی برخوردار است و این موضوع ما را دچار مشکل کرده است .

شهردار آبعلی اظهار داشت :دنبال این هستیم که با نشست های انجام شده مشکلات این منطقه ویژه گردشگری را مرتفع کنیم رایزنی ها از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری در حال انجام است ودنبال رفع مشکلات هتل آبعلی به عنوان منطقه ویژه گردشگری هستیم چند روز پیش خبردادند که در آنجا قرار است که یک دانشگاه در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی ایجاد شود که خبر خوبی خواهد بود و تعامل لازم با این دانشگاه را خواهیم داشت .

شریف آهی در پایان خاطر نشان کرد :توجه به پیست اسکی آبعلی و توسعه آن می تواند برای ما در فصول مختلف درآمدی پایدار ایجاد کند ما دنبال ایجاد بستری برای استفاده چهار فصل از این مکان گردشگری داریم./س


برچسب ها: مدیریت ، پیست اسکی ، آبعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.