امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این شهر خاطرنشان کرد : حماسه سیاسی که با مشارکت بیش از 72 درصدی مردم محقق شد را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی وملت شریف ایران تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان وی افزود: اینکه رییس جمهور منتخب یک روحانی است نشان از اعتماد واعتقاد مردم به جایگاه روحانیت دارد وبراساس گفته آقای روحانی،ایشان فردی مستقل است که در عرصه انتخابات حاضر شدند ،خود را شاگرد امام ورهبری میدانند ومتعلق به همه مردم هستند.

خطیب جمعه سیرجان افزود :توقعات از رییس جمهور منتخب پای بندی به اصول وارزشهای نظام وانقلاب ،اطاعت از رهبر معظم انقلاب ،هماهنگی با سایر قوا در ایجاد حماسه اقتصادی ، گره گشایی از مشکلات مردم از جمله گرانی وتورم ، رعایت سه اصل عزت ،حکمت ومصلحت نظام در سیاست های خارجی وداخلی ،دفاع از حق مسلم مردم در فن آوری هسته ای ، دفاع از ارزشها ، مبارزه با فساد وپرهیز از افراط وتفریط است.

امام جمعه سیرجان گفت:مردم و مسئولان هم باید با رئیس جمهور منتخب همکاری وبا وحدت که اصل قدرت ماست در برابر دشمنان ایستادگی کنند ودر رسیدن به اهداف عالیه نظام، آقای دکتر روحانی را کمک وهمراهی کنند.

حجت الاسلام حسيني، خاطرنشان كرد: تا وقتي كه ما به قرآن، اسلام، عدالت، ولايت و ارزش ها پایبندیم، دشمنان مقابل ما ايستاده اند و جريان هاي اصول گرايي و اصلاح طلبي هم براي دشمنان مهم نيست/س
 

برچسب ها: حماسی ، ولایت ، عزت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.