روز دوم مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از صبح امروز (جمعه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در پایان دور دوم این رقابت‌ها، در وزن 55 کیلوگرم این رقابت‌ها که 8 کشتی گیر حضور دارند حسن رحیمی مدعی این وزن به همراه یاسر حیدرقلی نژاد و فرهاد جلایی در دو دور به دو پیروزی دست یافتند. همچنین علیرضا حاتمی، فرید دژم خو و حسین رحمانی دیگر مدعیان این وزن با قبول دو شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند. سجاد صالح پور و محسن ملکی نیز با یک شکست به کار خود ادامه می‌دهند.

بر این اساس در وزن 66 کیلوگرم نیز رقابت نزدیکی بین رقبا در جریان است به طوری که محسن جهانبخش با یک پیروزی  و بدون شکست به کار خود ادامه می‌دهد و مرتضی گودرزی، میثم نصیری، غلامرضا عبداله پور و میثم حیدری هرکدام با یک شکست به کار خود ادامه می‌دهند.

همچنین در وزن 96 کیلوگرم که رقابت در بین 10 کشتی گیر در حال پیگیری است حامد تاتاری یکی از مدعیان این وزن با دو شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت. شورش آقایی و جواد نظری و اباذر اسلامی نیز دیگر حذف شدگان این وزن هستند. در این وزن حسن رحیمی، علیرضا گودرزی، جعفر دلیری و جمال میرزایی با دو پیروزی و بدون شکست به کار خود ادامه می‌دهند و سعید امیری و حامد طالبی زرین کمر نیز با یک پیروزی و یک شکست به دور سوم راه یافتند./آق
برچسب ها: کشتی ، انتخابی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار