مدیر اداره خدمات شهری ناحیه 2 منطقه 16 از عملکرد و اقدامات در حال انجام طی چند روز خبرداد.

ملازاده در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای افزایش رضایتمندی و ارتقاء سطح رفاه حال شهروندان، شستشوی نهر، جداول، رفیوژ میانی مخازن و ایستگاه‌های اتوبوس و ... در خیابان‌های شهید رجایی و اکبر مشهدی تا شیرمحمدی انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: این اداره با همکاری معبربانان اقدام به رفع 6 مورد سد معبری بساطی گسترده در خیابان شهید بابایی و خیابان اکبر مشهدی و جمع‌آوری 6 عدد پلاکاردهای غیر مجاز از میدان بازار دوم و خیابان شیرمحمدی و جمع‌آوری چرخ دستی‌های غیر مجاز سطح محدوده خیابان شهید رجایی نمود.

* پاکسازی چهره شهر در ناحیه 2 منطقه 16

ملازاده همچنین در مورد اقدامات واحد زیباسازی این اداره اظهار داشت: به منظور حذف آلودگی‌های بصري و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان نسبت به جمع‌آوری 2 عدد داربست غیر مجاز در میدان بازار دوم، پاکسازی و حذف3 مورد شعار نویسی در خیابان شهید رجایی، رنگ آمیزی دیوار خیابان علی ناصر به متراژ 50 متر انجام شد.

* اجرای عملیات به زراعی فضای سبز

وی در پایان با اشاره به اقدامات فضای سبز منطقه خاطر نشان کرد: واحد فضای سبز به منظور حفظ و نگهداری فضای سبز و رسیدگی بیشتر به گیاهان عملیات به زراعی ( کوددهی) را در میدان دهنوی آغاز کرد./ف

برچسب ها: طلازاده ، مشهدی ، ایستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار