شبکه تهران با آغاز فصل تابستان مجموعه ای از ویژه برنامه های تابستانیجذاب و دیدنی را برای مخاطبان تهرانی آماده پخش کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، گروه های برنامه ساز این شبکه برنامه هایی را برای ایام تابستان آماده کرده اندکه به شرح زیر است.  

گروه اجتماعی 

" شب به یاد ماندنی " عنوان برنامه ای تولیدی  از گروه اجتماعی شبکه تهران است که  در 26 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و تولید شده و مهدی پدیدار تهیه کننده این برنامه است.  
این برنامه با رویکرد اشاعه فرهنگ حسن انتخاب و ازدواج الگو برای نسل جوان تهیه شده است.  
مصاحبه صمیمی با خانواده عروس و داماد ، تیتراژ شروع و پایان از قسمت های مختلف این شب به یاد ماندنی استکه بهمن هاشمی آن را اجرا می کند.  
برنامه ترکیبی  زنده  " همراهان " ویژه سفرهای تابستانی با رویکرد جدید،در فصل تابستان روی آنتن می رود. این برنامه با مشارکت پلیس راهنمایی  و رانندگی  در راستای آموزش و ترویج فرهنگ صحیح رانندگی در بین شهروندان و اطلاع رسانی از آخرین وضعیت ترافیکی جاده و شهر تهران به روی آنتن می رود.  
 
گروه تفریحات 

"مسابقه فوت و فن"عنوان مسابقه ای تولیدی از گروه تفریحات است ،این مسابقه با هدف معرفی کامل و ترویج اهمیت مشاغل مختلف  جامعه طراحی شده است. فوت وفن در 26 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و تولید می شود و دارای آیتم های مختلفی همچون ساخت پروژه عملی ، سوالات پیرامون حرفه مورد نظر ، معماهای حرفه ای ، اینو گرافی حرفه ، گزارشاز ترین ها آن صنف و..است. هیات داوران متشکل از اساتید باسابقه و برگزیده المپیادهای مهارت ،داوری مسابقه  "فوت وفن" را که را به عهده دارند،  "فوت وفن" در هر برنامه یک شغل و حرفه را معرفی می کند . سید محسن حسینی تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد.  
"مسابقه باران" که از دیگر مسابقه های گروه تفریحات است به صورت زنده و تلفنی با محوریت جمع آوری کمک های مردمی در امور مشارکت های عمومی است"برای مثال مدرسه سازی"به تهیه کنندگی عباس درویش به روی آنتن می رود.  
 
گروه کودک و نوجوان 

"بچه ها بیاین تماشا " عنوان ویژه برنامه شاد و جذاب  تابستانی گروه کودک و نوجوان شبکه تهران است که در 90 قسمت 60 دقیقه ای تهیه و تولید شده است. این برنامه ویژه خردسالان و کودکان طراحی شده و سعی دارد مفاهیم تربیتی ، آموزشی ، اخلاقی را در قالب موضوعات نمایشی مختلف به زبانی ساده و شیرین برای آنها بیان کند. عروسک مجبوب چرا در این برنامه حضور دارد و پیمان فاطمی ، محمد بهرانی ، احمد آکشته ، مهدی صارمی و..... دیگر بازیگران این برنامه نمایشی هستند. گروه نویسندگان این برنامه شیوا درویش ، جواد طالبی و نیوشا صدر هستند. صدای پیشه عروسک چرا را آزاده مویدی فر و عروسک گردانی آن را شیما بخشنده و محمد اعلمی بر عهده دارند. فاطمه شیرازی مقدم نیز تهیه کننده این برنامه است. 

مثبت من به همراه کارگاه آموزشی              
 
برنامه " مثبت من " گروه کودک و نوجوان شبکه تهران نیز در  ویژه فصل تابستان در 45 قسمت 25 دقیقهای تهیه و تولید شده است. این برنامه در فصل تابستان با رویکرد بررسی اوقات فراغت نوجوانان ساخته شده است و بخش آموزشی یا همان کارگاه آموزشی یکی از آیتم های این برنامه است که به نوجوانان آموزش هایی داده می شود و سپس از آنها می خواهد آنچه را یاد گرفته اند،  به نمایش بگذارند. مانند آموزش فیلمسازی و سپس تولید یک فیلم کوتاه 5 دقیقه ای ، آموزش بازیگری ، سفالگری و...
" نوید محمودی" تهیه کننده برنامه " مثبت من " با بیان این که این برنامه در فصل تابستان با رویکرد بررسی اوقات فراغت نوجوانان تهیه و تولید شده است و آیتم باشگاه مخاطبان "مثبت من" یکی از بخش های فعال و جذاب برنامه است که نوجوانان آثار خود اعم از عکس و فیلم را به برنامه ارسال و بعضی از آنها نمایش داده می شود. بخش پلاتو،  این قسمت با حضور مجریان برنامه اما در ساختاری جدید و نو ارائه می شود.  در بخش کارشناسی نیز  نوجوانان مسائل خود را مطرح می کنند، به این صورت که هر سوالی که دارند با تلفن همراه فیلم می گیرند و ارسال می کنند. ما با نشان دادن تصویر آنها ،  پاسخ سوال نوجوان را می دهیم.  
 
گروه دانش و اقتصاد 

"کسب و کار " عنوان برنامه ای تولیدی از گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران است که قرار است از تیرماه بر روی آنتن رود. این برنامه با رویکرد کار و کارآفرینی ، بهبود فضای کسب و کار ، بررسی مسائل و مشکلات کسب و کار با محوریت شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در 40 قسمت 40 دقیقه ای پخش شود. " شهرام شکیبا ودکتر مینا مهرنوش اجرای این برنامه را برعهده دارند و سید جلیل فرزین فر تهیه کننده این برنامه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار