حضور اصغر فرهادي به بهانه اكران فيلم "گذشته" خبر داغ اين هفته سينماي ايران بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ در اين هفته اولين پوستر تبليغاتي فيلم "گذشته" به كارگرداني اصغر فرهادي براي اكران عمومي در ايران رونمايي شد. فيلم "گذشته" قرار بود از چهارشنبه بيست و نهم خرداد ماه در گروه سينمايي "آفريقا" به واسطه پخش "فيلميران" عرضه شود و از حاشيه‌هاي اكران اين فيلم حضور اصغر فرهادي كارگردان فيلم "گذشته" براي اكران فيلمش است كه در نيمه‌ي اول تيرماه به ايران مي‌آيد و به محض ورود او مراسم افتتاحيه فيلم برگزار مي‌شود.







در مورد حاشيه‌هاي خانه سينما نيز محسن علي اكبري اعلام كرد كه نظرات خانه‌ي سينما به مسئولان سازمان سينمايي منتقل شد و بخش عمده‌اي از اين نظرات تامين شد اما به نظر مي‌رسد تمايلي براي بازگشايي خانه‌ي‌سينما در دولت فعلي نيست و من نيز دگير در اين زمينه پافشاري نخواهم كرد.
در اين باره نيز فرهاد توحيدي گفت: برخي همچنان بر روي مواضعي كه نه موافق قانون است و نه موافق عرف ايستاده‌اند بنابراين با اين وضعيت تصور مي‌كنم تفاهمي براي بازگشايي خانه سينما در دولت دهم حاصل نشود.


فيلم سينمايي "چمران" با توجه به مدت زمان توليد شايد در جشنواره سي و دوم فيلم فجر به نمايش گذاشته شود اين خبر گفته حسن نجاريان قائم مقام وزير ارشاد است كه نمايش اين فيلم  را با توجه به نظر مسئولان بنياد فارابي معطوف دانست.


اما شور فوتبالي در ميان هنرمندان نيز غوغا كرد و هر يك از آنها با اعلام نتايج متفاوت در مورد نتيجه بازي در برد ايران اظهار نظرهاي يكساني داشتند./ص
برچسب ها: سینما ، هفته ، اکران ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار