قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت : بهترین کسانی که می توانند در جامعه حماسه سازی کنند جوانان هستند همانند پیروزی انقلاب تا خلق حماسه همچون انتخابات گذشته که صورت گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سيد احمد علوي با سخنرانی در مراسم رونمایی از محصولات تولیدی موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی با اعلام این مطلب اظهار کرد : کسانی که در همهی عرصه ها تاثیرگذاربوده و تحت امر رهبری و امام (ره) نیرو و احتمام جوانان بوده است.

وی با اشاره به رزمندگی ، دفاع از مملکت و ارزشهای اسلامی و خلق حماسه هایی همچون پیروزی را با وجودو حضور جوانان تاثیر گذار دانست.

علوي ایجاد حماسه را در سایه استفاده از دو مورد امکان پذیر دانست وتصریح کرد : استفاده از تمام توان فیزیکی و ماورای فیزیکی ( استعداد های فیزیکی و فکری ) در کنار معرفتهای جوانی بقا و دوام دارد.

وی خاطر نشان کرد : در حماسه های علمی ،ورزشی ، فرهنگی ، اقتصادی و.. این جوان است که تمام توان و قدرت حماسه را با مخلوط کردن اعتقادات و ارزشهای دینی به عمل تبدیل می کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: همانگونه که عشق در جوان ظرفیت بالایی دارد یک عشق واقعی دختر و پسر مسلمان به یکدیگر با ارزشهای دینی مستمر و مستحکم خواهد بود اما اگر از این دو نشات نگیرد بی دوام و زود گذر خواهد بود.

وی در پایان افزود : جوانی عصری است که بایستی از این توان و استعداد برای ذخیره ی اعمال نیک در دنیای ابدی گام برداد/س/

برچسب ها: قائم ، مقام ، تولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.