مازندران /

آغاز میزبانی آمل از مسابقات تنیس جایزه بزرگ مردان کشور

رئیس هیئت تنیس شهرستان آمل، از برگزاری مسابقات تنیس آزاد جایزه بزرگ مردان کشور با حضور برترین های این رشته ورزشی نیمه نخست تیرماه به میزبانی این شهرستان خبر داد.

ساروی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در این مسابقات حدود140 تنیس باز با رنکینگ برتر کشوری از روز چهارم تا 14 تیرماه در مجتمع ورزشی " امیر " آمل با هم رقابت می کنند.

وی افزود: " انوشا شاه قلی" ، " اشکان شکوفی" ، " شاهین خالدان" به همراه دیگر تنیس بازان مطرح کشوری در این مسابقات که حکم کسب رنکینگ ملی است به مدت 10 روز در آمل با هم رقابت می کنند.

رئیس هیئت تنیس آمل تصریح کرد: به نفر نخست تا سوم مسابقات جایزه بزرگ تنیس آزاد مردان کشور در آمل در مجموع 50میلیون ريال جایزه نقدی تعیین شده وبه برترین ها اهداء خواهد شد.

ساروی با بیان اینکه مسابقات امسال تنیس جایزه بزرگ مردان کشور در چهار مرحله برگزار می شود، گفت : تاکنون دو مرحله از این مسابقات در شهرهای تهران و مشهد برگزار شد و مرحله سوم آن به میزبانی مازندران و هیئت تنیس شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

وی افزود : در مجموع برترین های چهار مرحله مسابقات تنیس آزاد مردان کشور از سوی کمیته فنی فدراسیون تنیس به تیم ملی دعوت می شوند./س

برچسب ها: حضور ، جایزه ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.