طبق بررسی‌های صورت گرفته زنجان از امن‌ترین استان‌ها در کشور است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با کارکنان و مدیران کل زیر مجموعه دستگاه قضایی استان زنجان گفت : قوه قضائیه یکی از ارزشمند ترين نهادهای حاکمیتی در کشور است.

گل محمدي با بیان اینکه نیروهای رسیدگی به تخلف بسیاری در استان وجود دارد، ولی در نهایت پرونده‌های قضایی به دادگستری ارجاع داده می‌شود، افزود: از آن به بعد کارکنان دادگستری  هستند كه با این موضوع درگیر خواهند بود.

وی با اشاره به برخی از ادارات کل تابعه دادگستری استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر فضای مطلوبی در دادگستری استان نسبت به رسیدگی امور و همچنین تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی در استان حاکم است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه کارکنان دستگاه قضایی استان با همه وجود در تلاش برای حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به آنها هستند، تصريح کرد: در حال حاضر قضات شایسته، مومن و متعهدی در دستگاه قضایی استان مشغول به فعالیت هستند.

گل محمدي با بیان اینکه یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی تامین امنیت در جامعه است، خاطر نشان كرد: با بررسی‌های صورت گرفته استان زنجان از امن‌ترین استان‌ها در کشور است./س

برچسب ها: زنجان ، امن ترین ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.