کارشناس فوتبال کشورمان گفت: این بازی فنی دست کره ای ها بود ولی بازیکنان ما با غیرت خود توانستند نتیجه را به نفع خود به پایان برسانند.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی باید به نوع بازی اش در این دیدار نگاه کند و درس عبرت بگیرد که در مسابقات دیگر به این نحو بازی نکند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: درست است که تیم ملی در مقابل کره خوب دفاع کرد و جنگید ولی این نوع بازی شاید در تک بازی جواب بدهد اما در جام جهانی این سبک بازی کار را برای ما سخت می کند.

وی در مورد راهکارهای تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه ما ایرانیان با توجه به فرهنگی که داریم هر موقع که به تنگنا می رسیم یادمان می افتد که باید تلاش کنیم . بچه های در این دیدار زحمت کشیدند اگر همین زحمت را با قطر را با قطر با لبنان می کشیدند راحت تربه جام جهانی صعود کردیم.

اکنون که به جام جهانی صعود کرده ایم باید تلاش خود را چند برابر کنند البته مسئولان باید به نوع فوتبال کره ای ها و امکاناتی که در اختیار دارند توجه کنند و این امکانات را برای تیم ملی ایران فراهم کنند تا در جام جهانی حضوری قدرتمند و موفقیت آمیز داشته باشد.

پاشازاده در خصوص حضور قوچان نژاد در تیم ملی گفت: بعضی ها فکر می کنند که جون رضا قوچان نژاد در لیگ ایران بازی نکرده و در این باره تجربه ای ندارد سپس نمی تواند برای تیم ملی خوب کار کند. اما رضا قوچان نژاد در این چند دیدار با تلاش، جدیت و پشتکاری که داشته نشان داد می تواند به تیم ملی کمک کند و آینده ی روشنی در تیم ملی داشته باشد.

وی در پایان در خصوص گفته های کی روش در مورد عدم حضورش در تیم ملی ایران خاطر نشان کرد: نباید زحمات کی روش برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی نادیده بگیریم. باید واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم. ماندن در تیم ملی حق مسلم کی روش است. کی روش مربی سرشناس است ولی به نظرم کی روش در این 2 سالی که در تیم ملی حضور دارد نتوانسته تغییری در سبک بازی تیم ملی ایجاد کند.

کی روش درست است که نتایج نسبتا خوبی در تیم ملی ایران گرفته ولی نتوانسته کاری کند که تیم ملی بازی متفاوتی را انجام دهد ولی به هر حال امیدوارم تیم ملی با حضور کی روش بتواند نتایج خوبی در جام جهانی کسب کند و دل هواداران را یکبار دیگر شاد کند./مح
برچسب ها: مسئولان ، امکانات ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار