عضو کميسيون حقوقي، قضايي مجلس گفت: برقراري تعامل در حوزه قضايي ميان قوه قضائيه و رئيس جمهور منتخب مي‌تواند جايگاه از دست رفته قانون را به عنوان يکي از ارکان اساسي کشور احياء کند.

"محمدعلي اسفناني" نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدون و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، تحصيلات رئيس جمهور منتخب ايران در رشته حقوق را يک ارزش براي کشور تلقي کرد و گفت: با توجه به اينکه "حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني" يکي از حقوقدانان برجسته کشور به شمار مي‌رود بنابراين اين مهم را مي‌توان نويدي براي حوزه حقوقي، قضايي دانست.
 
وي در ادامه افزود: برقراري تعامل در حوزه قضايي ميان قوه قضائيه و رئيس جمهور منتخب مي‌تواند جايگاه از دست رفته قانون را که به عنوان يکي از ارکان اساسي کشور است را احياء کند.
 
عضو کميسيون حقوقي، قضايي مجلس تصريح کرد: مجلس و دولت آينده ضمن تعامل و همکاري حول محور قانون مي‌توانند روابط صميمانه و منطقي برقرار کرده و در اين راستا حقوق، جايگاه خود را بدست آورد.  
 
نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدون و چادگان در مجلس در پايان خاطر نشان کرد: درک صحيح از اهميت و عظمت کار قوه قضاييه توسط هيئت دولت امري ضروري است، همچنين دولت آينده بايد در زمينه تخصيص اعتبارات بودجه به حوزه حقوقي قضايي اهتمام ورزد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: حقوقی ، قضایی ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار