تیم ملی بسکتبال روز گذشته بعد از اردوی 9 روزه در کشور ترکیه به ایران بازگشت و طبق برنامه بعد از سه روز استراحت از روز شنبه اول تیر ماه تمرینات تیم در تهران از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال روز گذشته بدون بچیروویچ سرمربی تیم از ترکیه به تهران بازگشت. بچیروویچ که با مرخصی حدودا یک هفته ای به کشور خود بازگشته از روز دوشنبه سوم تیر به تمرینات تیم ملی در تهران ملحق می شود اما 15 ملی پوش زیر نظر مهران شاهین طبع و صفاعلی کمالیان از روز شنبه اول تیرماه تمرینات خود را در تهران از سر می گیرند.

حسن نوربخش سرپرست تیم ملی با اشاره به سالم بودن تمام بازیکنان بعد از اردوی ترکیه تاکید کرد: اردوی بسیار خوبی داشتیم و این اردو نتایج بسیار خوبی در آماده سازی تیم داشت.

وی با ابراز رضایت از بازیهای دوستانه با ترکیه و ایتالیا در مورد شلوغ شدن بازی ایتالیا تصریح کرد: بازی شلوغ نشده بود. برای این دیدار یک داور خوب و دو داور ضعیف در نظر گرفته بودند که داوران ضعیف اعصاب داور اصلی را تحت تاثیر قرار داده و باعث اتفاقات پایان کار شدند اما در نهایت مشکل خاصی وجود نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

گفتنی است اردوی تیم ملی بزرگسالان تا اواسط تیرماه در تهران ادامه پیدا کرده و پس از آن ملی پوشان به جام ویلیام جونز اعزام می شوند. 15 بازیکن باقیمانده در لیست تیم هم تا بعد از جام ویلیام جونز در اردو مانده و اسامی 12 نفر نهایی پیش از اعزام به جام ملتهای آسیا در فیلیپین مشخص می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار