نايب‌رئيس کميسيون شوراها و امورداخلي مجلس با اعلام اتمام بررسي طرح اصلاح قانون احزاب در اين کميسيون، گفت: اين طرح پس از بازبيني و ويراستاري به زودي به هيئت‌رئيسه مجلس تحويل مي‌شود تا در نوبت کار صحن علني قرار گيرد.

"محمد ابراهيم رضايي" نماينده مردم خمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين وضعيت رسيدگي به طرح اصلاح قانون احزاب در کميسيون شوراها و امورداخلي کشور، گفت: بررسي اين طرح در کميسيون شوراها پايان يافت و طرح فوق به تصويب اعضاي کميسيون رسيد.

وي در ادامه افزود: طرح اصلاح قانون احزاب 24 ماده داشت که با حذف دو ماده آن، طرح فوق به 22 ماده رسيد که بناست کميته‌اي مرکب از 4 نفر از نمايندگان به بازبيني و ويراستاري طرح فوق بپردازند  که پس از آن، طرح اصلاح قانون احزاب تحويل هيئت‌رئيسه مجلس شود تا در نوبت کار صحن علني قرار گيرد.

نايب‌رئيس کميسيون شوراها در ادامه اظهار داشت: با توجه به اتمام بررسي طرح اصلاح قانون احزاب، اين کميسيون در نظر دارد به سرعت بازنگري قوانين مربوط به شوراها(بحث انتخابات شوراها، وظايف و محدوديت شوراها) را از صفر تا صد مورد بازنگري قرار دهد تا بتوانيم شوراهاي فعال و پوياتري داشته باشيم.

انتهاي پيام
برچسب ها: قانون ، احزاب ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار