وزنه بردار المپیکی دسته 85 کیلوگرم کشورمان گفت: با توجه به زمان کمی که تا مسابقات جهانی در پیش داریم، امیدوارم رئیس جمهور مشکل ما 5 المپیکی را هر چه زودتر حل کند.

کیانوش رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که بین ما 5 المپیکی صورت گرفت شاهد آن بودیم که هیچ عکس العمللی نه از سوی مدیران ورزش کشور و نه از جانب رئیس فدراسیون برای حل مشکلات ما صورت نگرفت به همين دليل با این اوضاع دیگر صلاح نيست ما به تیم ملی باز گردیم و اعلام کردیم نمی توانیم تیم ملی را همراهی  کنیم.

وزنه بردار المپيکي دسته 85 کيلوگرم کشورمان در خصوص خواسته های المپیکی هاي وزنه برداری از رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: ما خواستار آن شدیم که مربی دیگری به کادر فنی اضافه شود و 5 قهرمان المپیکی با مربی دیگری غیر از باقری به تمرینات خود ادامه دهند و سرمربی به کار دیگر وزنه برداری داخل اردو نظارت داشته باشد ولی کسی به خواسته ما اهمیتی نداد و ترجیح دادیم از موضع خودمان کوتاه نیاییم.

وي بيان داشت: امیدوارم رئیس جمهور نظر ویژه ای به اوضاع المپیکی وزنه برداری داشته و کمکی هر چند کوچک به مسائل ما داشته باشد چون مسابقات قهرمانی جهان در پیش داريم و زمان کمی برای حل مسائل ما باقی مانده است.

رستمی در پایان تاکید کرد: تمام آینده ورزشکاران دوران ورزشی و قهرمانی هایشان است، جز ادامه دادن جاده ورزش کار دیگری نداريم. آرزوی هر ورزشکاری چیزی جز افتخار آفرینی برای کشورش نیست و تا جایی که ممکن باشد مقاومت خواهیم کرد تا به پیشنهادهای چند میلیون دلاری کشورهای بیگانه پاسخ مثبت ندهیم./مح
برچسب ها: المپیبکی ، حل ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار