مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ناشی از تجمیع نارضایتی‌های مردم است ، اعزام سرباز به سوریه را تكذیب می‌كنم/ در شعور سیاسی وزیر خارجه کانادا تردید دارم، رييس جمهور منتخب ملت، ضمن تعامل با قوا در جهت خلق حماسه اقتصادي گام بردارد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است.

رسانه‌ها شکايت مجلس از احمدي‌نژاد را به رئيس‌مجلس منتسب کردند/ لاريجاني: ما شکايت شخصي نداريم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/28/1232334_739.jpg

عضو کميسيون اصل 90 مجلس در صحن علني امروز طي تذکري به رسانه‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها شکايت مجلس از رئيس‌جمهور را به رئيس مجلس منتسب کردند که اين موضوع به هيچ وجه شايسته آنها نيست.

اعزام سرباز به سوریه را تكذیب می‌كنم/ در شعور سیاسی وزیر خارجه کانادا تردید دارم

 سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قرار است تعدادی سرباز به سوریه بفرستد، گفت: من این خبر را صد درصد تکذیب می‌کنم؛ دولت و ارتش سوریه نیازی به کمک‌های خارجی نداشته و خودشان قادرند با گروه‌های تروریستی مبارزه کنند و من قاطعانه هر گونه ادعایی در اين زمينه را تکذیب می‌کنم.

وزارت اطلاعات خلق حماسه سیاسی و پیروزی حسن روحانی را تبریک گفت
 وزارت اطلاعات در پیام‌های جداگانه‌ای خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد و پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

رييس جمهور منتخب ملت، ضمن تعامل با قوا در جهت خلق حماسه اقتصادي گام بردارد

 نايب رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: رييس جمهور منتخب مردم ضمن تعامل با قواي ديگر و توجه به جامعه اقتصاددانان، برنامه درازمدت و ميان مدت اقتصادي را دنبال كند.

انتخابات 24 خرداد اعتماد مردم به نظام را ثابت کرد

عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي گفت: یکی از پیامد‌های مهم انتخابات دوره یازدهم ریاست‌جمهوری، نشان دادن آزادی و اعتماد مردم به این نظام و غیرقابل پیش‌بینی بودن نتيجه انتخابات، وحدت و همبستگي ميان ملت و مسئولان نظام بود.

کيفيت در انتخابات شوراها فداي سرعت نشد/ فعاليت شوراها 12 شهريور آغاز مي‌شود

 رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شهر و روستا با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به لحاظ نظارت از کیفیت بالایی برخوردار بود، گفت: کیفیت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به گونه‌ای بوده است که حتی کمترین گزارش خطایی را هم مشاهده نکردیم.

پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ناشی از تجمیع نارضایتی‌های مردم است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/28/1233586_359.jpg

 نماینده مردم اصفهان در نطق میان‌دستور خود با تحلیلی گذرا از شرایط پیش آمده در انتخابات اخیر گفت: در این تحلیل به این نتیجه می‌رسیم که ترکیب آرای رئیس‌جمهور منتخب بیش از آنکه حاکی از پیروزی یک گرایش سیاسی باشد ناشی از تجمیع برخی نارضایتی‌های مردم از عملکرد مسئولین خصوصا در مسائل اقتصادی است.

براي عرض تبريک به ديدار روحاني آمدم/ روحاني داراي تجارب گوناگون در همه ابعاد است
 علي‌اکبر ولايتي با اشاره به ديدار خود با حجت‌الاسلام حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب گفت: وي داراي تجارب مختلف و گوناگوني در همه ابعاد است و مي‌تواند امور کشور را به پيش ببرد.

حاجي‌بابايي: بيمه طلايي بدون سقف است/ پرداخت پاداش بازنشستگي فرهنگيان باقيمانده تا دو هفته آينده
وزير آموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگي فرهنگيان باقيمانده تا دو هفته آينده خبر داد.

جلسه علنی پایان یافت/ مجلس فردا جلسه ندارد
نایب رئیس مجلس گفت: به دلیل حضور 90 نفر از نمایندگان در انتخابات شوراها و زمان رسیدگی به اعتراض این انتخابات، مجلس جلسه علنی ندارد.

نظارت دائمي مهمترين راهكار توفيق در نظام زندانباني است
 فراست طلب به همه رؤساي زندان‌هاي استان قزوين گفت: در روابط خود با کارکنان، روحیه توانمندسازی منطبق برواقعيت‌ها را به آنها انتقال دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار