رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماری‌های خاص استان اردبیل گفت: برای حضور موفق در مسابقات جهانی صوفیه بلغارستان سه ورزشکار ناشنوای استان اردبیل عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ در این دوره از مسابقات که در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود سه ورزشکار توانمند ما در رشته دوومیدانی، کشتی و همچنین رزمی حضور پیدا می‌کنند.

سخاوت‌علی خدنگی گفت: در این مسابقات حسین صداقت در رشته دوومیدانی، سعید یونسی و حسین نوری در رشته کشتی در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی ووشو زهرا نوروزی به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

خدنگی با بیان اینکه این اردو برای بالا بردن آمادگی ورزشکاران برگزار می‌شود، افزود: قرار است زهرا نوروزی ووشوکار استان اردبیل در ششمین دوره مسابقات آسیایی جوانان که در فیلیپین برگزار می‌شود، حضور پیدا کند که امیدواریم نتایج به دست آمده نیز برای استان اردبیل خوشحال‌کننده و رضایت‌بخش باشد.

هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان در ادامه بیان کرد: ورزشکاران ناشنوا و معلول ما همیشه توانمندی خود را به نمایش گذاشتند و به همه ثابت کردند که معلولیت نمی‌تواند محدودیت باشد بلکه یک ظرفیت عظیم است که این ظرفیت عظیم همچنان رو به جلو و رو به افزایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.