فرماندار شهرستان اهر، گفت: پیروز انتخابات ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی، در جلسه هماهنگی ضریح گردانی و مراحل نصب و پرده برداری از ضریح مطهر امامزاده سید علی (ع) مسجد شیخ عماد اهر افزود: در انتخابات 24 خردادماه ملت ایران به جهانیان ثابت کردند سوء تبلیغات دشمنان در اراده آنها تأثیری نخواهد گذاشت.

وی، ضمن تبریک به ملت ایران به خاطر حضور حماسی در انتخابات و آرزوی موفقیت به رئیس جمهور منتخب در جهت رسیدن به آرمان های والای امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری افزود: در دولت آینده نیز در کنار مسایل عمرانی و اقتصادی به مسایل فرهنگی نیز توجه ویژه ای شود.

صدیقی، در ارتباط با امامزاده ها در جهت جذب مسافر خاطرنشان کرد امامزاده ها نیز می توانند در کنار اماکن تاریخی و مکان های در جذب مسافر و گردشگر نقش بسزایی ایفا کنند که نباید از توسعه های کمی و کیفی و ایجاد امکانات در امامزاده ها غافل شد.

گفتنی است: در این جلسه حجت الاسلام نوری سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر و حاضران در جلسه در ارتباط با هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم ضریح گردانی و مراحل نصب و پرده برداری از ضریح مطهر امامزاده سید علی ( ع ) مسجد شیخ عماد اهر مطالبی ارایه کردند./س

برچسب ها: پیروز ، انتخابات ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.