به گزارش
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي ارايه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتريان درشعب و افزايش سطح دسترسي آنها به خدمات بانکي از طريق ابزارهاي الکترونيکي، ارايه خدمات از طريق همراه بانک را از سال 1387 آغاز نمود و تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري بيش از يک ميليون و 92 هزار نفر از مشتريان ضمن پيوستن به اين سامانه، هر ماه به طور متوسط 7ميليون تراکنش را از طريق آن انجام داده اند.
آمارها بيانگر رشد 39 درصدي تعداد کاربران نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل ميباشند.
گزارشهاي دريافتي از عملکرد بانک در بخش فناوري اطلاعات نشان ميدهند که به دليل استقبال شايان توجه مشتريان از سامانه ياد شده، اين بانک وظيفه خود دانسته تا خدمات ارائه شده از طريق همراه بانک را گسترش دهد.
بدين منظور از زمان انتشار نخستين نسخه همراه بانک تاکنون چندين نسخه که در هريک قابليتهاي جديدي ارائه شده بود را منتشر کرده است.
درحال حاضر آخرين نسخه نرم افزار، نسخه 2.6 بوده و داراي امکاناتي از قبيل اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر)، انتقال وجه بين حسابهاي يک مشتري، انتقال وجه به حساب سپهري ديگران با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعيين مبلغ چک، پرداخت قبض از طريق حساب و کارت، خريد شارژ سيم کارت اعتباري از طريق حساب و کارت، دريافت اطلاعات سه شارژ آخر خريداري شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودي کارت، دريافت و تغيير رمز حساب، اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و... ميباشد.
شايان ذکراست بانک صادرات ايران به عنوان بانک پيشرو در زمينه توسعه و ارايه خدمات نوين نقش بسزايي در ارتقاء سطح خدمات الکترونيکي داشته و دارد به گونهاي که ابزارهاي الکترونيکي اين بانک، به طور متوسط 63 ميليون تراکنش شتابي مشتريان را انجام ميدهند.
انتهاي پيام/