رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: رئیس جمهور آینده باید سنگر تولید و جهادگران این بخش را شایسته و مناسب دریابد و با اهمیت دادن به تولید ملی کشور را به سمت شکوفایی واقعی سوق دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین پیرمؤذن دیروز در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: ما از رئیس جمهور آینده انتظار داریم که با اولویت دادن به تولید داخلی تا حد امکان از واردات بی‌رویه جلوگیری کند و در یک تعامل و ارتباط با کشورهای همسایه و دارای منافع مشترک سعی شود برخی از بن‌بست‌ها در این بخش از بین برود.

وی گفت: قطعاً خلق حماسه 24 خرداد به عنوان حماسه سیاسی پشتوانه و رهین خلق حماسه اقتصادی است که ملت با انجام تکلیف خود منتظر هستند تا رئیس جمهور منتخب با تشکیل دولتی قدرتمند موانع و مشکلات اقتصادی مردم و سربازان و جهادگران جبهه تولیدی و اقتصادی را از دغدغه‌های بسیار زیاد نجات دهد.

پیرمؤذن خاطرنشان کرد: تلاشگران عرصه تولید و اقتصاد در خلق حماسه سیاسی نقشی پررنگ داشتند و قطعاً در تحقق حماسه اقتصادی آماده همکاری نزدیک و دوسویه با رئیس جمهور منتخب و دولت آینده هستند.

رئیس اتاق بازرگانی استان در ادامه به حضور حماسی و پرشور و نشاط مردم در پای صندوق‌های رأی و لبیکی مجدد به ندای رهبری فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم ما بار دیگر در دفاع از کیان مملکت و نظام اسلامی بدون اینکه تحت تأثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار گیرند عمق وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

وی گفت: به عنوان سربازان و جهادگران جبهه اقتصادی برای پویایی اقتصاد، رونق تولید ملی و خودکفایی کشور بخش خصوصی همچون گذشته همراه با اهداف نظام اسلامی تلاش خود را به کار گرفته تا با تقویت این جبهه کشور را از وابستگی‌ها نجات دهد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.