بايد قبل از انتخاب هر فرم و قالب خاصي به مخاطب، مفهوم تبليغ کالاي بايد مورد توجه مورد توجه باشد.

براساس معيارهاي بين المللي و عاري از هر گونه کپي برداري، نهايت استفاده از واژه نوآوري و فونت‌هاي خاص به گونه اي که ماهيت زماني و مليتي محصول را مشخص کند، آشنايي با تاريخچه محصول و از همه مهمتر هنر تبليغات و معيارهاي علمي اش و دانش تبليغات از مهمترين مولفه هايي هستند که بايد به آنها توجه ويژه شود.

توليد اين تبليغ بايد بهترين پيام در موضوع کالا را به ذهن مخاطب القا کند در واقع قرار است اين پيام به شکلي در ذهن مصرف کننده بنشيند که ملکه ذهن او شده و براي صاحب کالا بابت هر ريالي که مي پردازد بازده مناسبي داشته باشد.

در بسته بندي برخي محصولات ايده طراح و مفهوم مورد نظر قابل توجه است در برخي به قدري سادگي وجود دارد که توجه شما تنها به برند جلب مي شود و در برخي با استفاده از ترکيب رنگ تلاش شده تا توجه بييننده جلب شود، مي توان گفت در انتخاب نوع طراحي ديد طراح کاملا دخيل است.

کاترين دادرس کارشناس بازرگاني

انتهاي پيام/
برچسب ها: لوگو ، تولید ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار