تیم ملی والیبال ایتالیا در دومین بازی خانگی خود با کوبا همانند بازی نخست به پیروزی سه بر صفر رسید تا در صدر گروه دوم لیگ جهانی والیبال قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم ایتالیا و کوبا در آخرین بازی هفته سوم لیگ جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که ملی پوشان ایتالیا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند.

تیم ملی ایتالیا با کسب سه امیتاز این برد خود، 11 امتیازه شد و در صدر گروه دوم قرار گرفت. روسیه که از ابتدای رقابت ها صدر گروه یک را در اختیار داشت به رتبه دومی آمد.

در این گروه تیم های صربستان و آلمان نیز به ترتیب با هفت و یک امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند و کوبا و ایران نیز بدون امتیاز در رده های بعدی هستند.

تیم ملی والیبال کشورمان که در این گروه قرار دارد، روزهای 31خرداد و دوم تیرماه در سالن 12هزار نفری آزادی میزبان صربستان خواهد بود.

رقابت های هفته سوم گروه یک نیز شب گذشته به پایان رسید و برزیل با 11 امتیاز در صدر این گروه از رقابت ها باقی ماند. تیم های ایالات متحده، بلغارستان، آرژانتین، فرانسه و لهستان نیز به ترتیب با هشت، هفت، سه، 2 و یک امتیاز در رتبه های دوم تا ششم این گروه قرار دارند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار