مسئول كميته هندبال ساحلي گفت: هندبال ساحلي حركتي لاك پشتي دارد و دليل آن هم نبود اسپانسر قوي و اعتبارات لازم است.

علي اصغر پورمقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اين ورزش سابقه زيادي در كشورمان ندارد و اما با اين وجود به خاطر نبود اعتبارات لازم و اسپانسرهاي قوي كه از آن حمايت كنند، حركت لاك پشتي دارد و كند رو به جلو مي رود.

مسئول كميته هندبال ساحلي تصريح كرد: نزديك به 11 سال است كه هندبال ساحلي در ايران فعاليت مي شود، در اوايل كار شرايط خوبي داشت و آن هم به خاطر حمايت اسپانسرها بود و مقام هايي نظير دومي آسيا و چهارمي جهان در رقابت هاي جهاني اسپانيا در سال 96 دارد.

پورمقدم در ادامه گفت: براي اولين بار مسابقات قهرماني جوانان كشور را در آبان سال جاري در يكي از استان هاي جنوبي برگزار خواهيم كرد تا در كنار رقابت هاي قهرماني كشور و بزرگسالان در اين رده نيز مسابقه اي داشته باشيم كه هم اكنون در حال رايزني هستيم.

مسئول كميته داوران گفت: بعد از نزديك به 20 سال سمينار ناظران و داوران هندبال را طي روزهاي 8 – 7 خرداد سال جاري در سبزوار برگزار كرديم كه در آن 60 داور و 25 ناظر حضور داشتند.

وي گفت: در اين نشست جديدترين قوانين داوري هندبال مورد بررسي قرار گرفت و فيلم هايي از مسابقات جهاني به نمايش درآمد و از داوران تست آمادگي جسماني با استانداردهاي جهاني صورت گرفت.

پورمقدم افزود: همچنين از ابتداي سال جاري معوقات داوران در حال پرداخت است مقدار بيشتري از آن داده شده است و مقدار كم ديگري باقي مانده طي يكي دو هفته ديگر پرداخت خواهد شد.

وي تأكيد كرد: داوران قشر زحمتكش هندبال هستند كه با وجود كم و كاستي ها داوري مي پردازند و بايد به آن ها توجه بيشتري شود ما نيز در حد توان در خدمت آن ها هستيم و درپي حل مشكلاتشان مي باشيم.

پورمقدم در پايان خاطرنشان كرد: هندبال ورزش جهاني است و در ايران نيز طرفداران زيادي دارد اميدوارم روزي فرا برسد كه مشكلاتي در اين ورزش نداشته باشيم و جزء تيم هاي مطرح دنيا باشيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار