بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان گفت: تا قبل از اینکه در لیگ عراق بازی کنم نمی دانستم که کیفیت مسابقات آنها تا این حد بالا است.

واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: پیش از اینکه به لیگ عراق بروم تصورم  این بود که مسابقات ساده ای را پیش رو دارم اما به  جرأت می گویم که عراقیها 7 یا 8 بازیکن قوی دارند که بازیکنان ایران را اذیت می کنند.

بازيکن باسابقه تنيس روي ميز کشورمان ادامه داد: در لیگ عراق 18 تیم حضور دارند و هر تیم فقط میتواند یک بازیکن خارجی جذب کند که این بازیکنان خارجی از ایران و مصر هستند.

مالمیری با اشاره به حضور بازیکنان ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان زیادی از کشورمان در لیگ عراق امسال حضور دارند مثل میدیا لطف الله نسبی ، عارف احمدی فر ، بهنام رحمت پناه ، امین میر الماسی و....حضور دارند ضمن اینکه مصر هم بازیکنان خوبی دارد که یکی از آنها نفر پنجم تیم ملی مصر است و فقط من و اخلاق پسند موفق شدیم وی را شکست دهیم .

وی درباره علت حضور در لیگ عراق گفت: بیشتر بازیکنان ایران با حضور در عراق قصد دارند تا خود را در اوج آمادگی نگه دارند زیرا تعداد بازیها زیاد است به علاوه اینکه  علاوه بر لیگ عراق هر بازیکن به همراه تیمش در لیگ کردستان عراق هم شرکت می کند و به همین دلیل تجربه خوبی است.

بازیکن با سابقه تنیس روی میز کشورمان در خصوص بازیهای دور جدید لیگ عراق اذعان داشت: دور جدید رقابتهای لیگ 20 تیرماه آغاز می شود و من همراه تیم دهوک بازی می کنم.

مالمیری در پاسخ به این سؤال که قبول دارد که شرکت در اردوهای تیم ملی برای بازیکنانی که اعزام نمی شوند فقط هزینه دارد و آیا حاضر است که با این شرایط به اردوی تیم ملی دعوت شود یا خیر گفت: بدون شک حضور در تمرینات و اردوی تیم ملی برای بازیکنان ایجاد انگیزه می کند به خصوص اکنون که مربی هم تغییر کرده است و بیشتر بازیکنان علاقه مند هستند با علیدخت تمرین کنند اما از آنجا که اکنون ترکیب تیم ملی برای اعزام مشخص شده بهتر است که همان پنج نفری که به مسابقات می روند تمرین کنند به ویژه اینکه بیشتر بازیکنان اکنون درگیر امتحان و سایر مشکلات هستند و قادر به همراهی تمرینات تیم ملی نیستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار