مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ساختمان جهاد کشاورزی همچنان در اختيار قوه قضاييه است ، رئيس جمهور منتخب با حفظ مالكيت "جزاير سه گانه" از تماميت ارضي كشور دفاع كند، ، احضار احمدي‌نژاد به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است.

احضار احمدي‌نژاد به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/27/1230645_575.jpg

پايگاه اطلاع رساني دولت در خبري مدعي شد: شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران بر خلاف اصول مصرح قانون اساسی محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران را به دادگاه احضار کرد.

انتخابات 92 با همان شوراي نگهبان و همان مجري انتخابات سال 88 برگزار شد/ زمستان فتنه 88 گذشت اما روسياهي به زغال ماند

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس گفت: تعداد آرايي که سبب شد تا انتخابات به دور کشيده نشود در حدود 350 هزار راي از مجموع بيش از 36 ميليون راي بود، فراموش نمي‌کنيم اين همان نظامي است که 4 سال پيش با اختلاف 11 ميليون راي ميان نفر اول و دوم را اعلام کرد و مظلومانه از سوي فتنه گران متهم به تقلب شد؛ اين بار ملت با پاسخ به فتنه‌گران و با تکرار آن شيريني از امانتداري نظام دفاع کرد؛ آري زمستان فتنه 88 گذشت اما روسياهي به زغال ماند.

ستاد اجرايي فرمان امام(ره) تنها نهاد ماذون درمورد اموال مربوط به ولي فقيه است

رئيس قوه قضاييه طي بخشنامه‌اي به مراجع قضايي سراسر كشور گفت: ستاد اجرايي فرمان امام(ره) تنها نهاد ماذون درمورد اموال مربوط به ولي فقيه است.

ساختمان جهاد کشاورزی همچنان در اختيار قوه قضاييه است
 وزیر دادگستری گفت: در حال حاضر ستاد قوه قضائیه در ساختمان سابق جهاد کشاورزی مستقر است و اخبار منتشر شده مبنی بر بازپس‌گیری این ساختمان صحت ندارد.

رئيس جمهور منتخب با حفظ مالكيت "جزاير سه گانه" از تماميت ارضي كشور دفاع كند
 يك حقوقدان با بيان اينكه رئيس جمهور منتخب با حفظ مالكيت "جزاير سه گانه" از تماميت ارضي كشور دفاع كند، افزود: امارات مدت‌هاست مدعي مالكيت جزاير سه گانه را مطرح مي‌كند و رئيس جمهور منتخب بايد حق ايران را در جهان اثبات كند.

ايجاد 25 نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در ماه مبارک رمضان در تهران
 استاندار تهران با اشاره به نزديک بودن ماه مبارک رمضان گفت: استانداري تهران 25 نمايشگاه را تحت عنوان نمايشگاه ضيافت براي ارائه محصولات و کالاهاي اساسي مردم براي ماه مبارك رمضان در نظر گرفته است.

صرف 2 تا 3ميليارد تومان از سود فروش دخانيات براي درمان بيماري‌هاي ناشي از مصرف مواد دخاني
مهدي غضنفري وزير صنعت، معدن و تجارت براي پاسخگويي به سوال سه نماينده در جلسه علني امروز(دوشنبه) خانه ملت حاضر شد.

دعوت فراکسيون رهروان ولايت و روحانيون از حسن روحاني براي ديدار با نمايندگان

عضو فراکسيون روحانيون و رهروان ولايت از ارائه پيشنهاد جمعي از نمايندگان اين دو فراکسيون براي دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني به منظور حضور در اين فراکسيون‌ها خبر داد و گفت: تاکنون زماني به منظور اين ديدار تعيين نشده است.

نماينده ولي فقيه در اروميه از اعضاي ستاد حجت‌الاسلام روحاني تقدير كرد

 رييس ستاد انتخاباتي حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني گفت: "حجت‌الاسلام حسني" از مردم آذربايجان غربي و فعالان ستاد رييس‌جمهور متخب مردم براي خلق حماسه سياسي تقدير به عمل آورد.

حضور حماسي ملت فرصت هر گونه توطئه را از دشمن گرفت
 رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تأكيد بر حفظ وحدت و انسجامي كه در سايه خلق حماسه سياسي در كشور به وجود آمده، از همكاري با دولت آينده براي كاهش مشكلات كشور خبر داد و گفت: حضور حماسي ملت در 24 خرداد، فرصت هر گونه توطئه و آسيب را از دشمن گرفت.

در ديدار مردمي وزير دادگستري به تقاضاي مراجعان رسيدگي شد
 ديدار مردمي وزير دادگستري، صبح امروز برگزار شد و درخواست سيزده تن از متقاضيان مورد بررسي قرار گرفت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار