استاندار تهران با اشاره به نزديک بودن ماه مبارک رمضان گفت: استانداري تهران 25 نمايشگاه را تحت عنوان نمايشگاه ضيافت براي ارائه محصولات و کالاهاي اساسي مردم براي ماه مبارك رمضان در نظر گرفته است.

مرتضي تمدن در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره جلسه امروز شوراي عالي کار که به رياست معاون اول رئيس‌جمهور برگزار شد، گفت: در اين جلسه طرح‌ها و لوايحي مطرح شد که در نهايت ايجاد سه سازمان انرژي‌هاي نو و تجديدپذير، سازمان جمع‌آوري و فروش اموال تمليکي دولت و سازمان نظام‌نامه مديريت ارتباط مردمي در بستر سامد به تصويب رسيد.

وي در ادامه درباره فراهم‌سازي امکانات مورد نياز براي ارائه کالاهاي اساسي مردم در زمان ماه مبارک رمضان گفت: استانداري تهران با توجه به اقدامات سال گذشته خود نمايشگاه‌هايي را تحت عنوان نمايشگاه ضيافت براي فروش کالاهاي اساسي و مورد نياز مردم در زمان ماه مبارک رمضان در تمام شهرستان‌ها و هم چنين تهران بر پا خواهد کرد.

استاندار تهران ايجاد اين نمايشگاه‌ها را روش مناسبي براي کنترل قيمت‌ها در ماه مبارک رمضان دانست و تصريح کرد: در استان تهران 25 نمايشگاه ضيافت به منظور خدمت‌رساني به مردم در اين ماه برپا خواهد شد.

تمدن در پايان در پاسخ به اين سوال که ميزان تخفيف‌هاي ارائه شده در اين نمايشگاه چه مقدار خواهد بود، گفت: فعلا ميزان تخفيف‌هاي کالاها مشخص نشده و ميزان آن در آينده‌اي نزديک به اطلاع مردم خواهد رسيد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: تمدن ، نمایشگاه ، ضیافت ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار