فرماندار شهرستان پردیس گفت: به علت وجود برخی مشکلات اسامی منتخبان شورای پردیس تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با توجه به دستور عملی که ابلاغ شد و نظر به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، اولویت را بر شمارش آرای این صندوق‏ ها گذاشتیم و همه صندوق‏ ها مورد شمارش قرار گرفت و اطلاعات وارد سامانه انتخابات شد.

وی ادامه داد: پس از اینکه این اطلاعات ارسال شد، اقدام به شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کردیم و با توجه به اینکه درصد مشارکت مردمی در سطح شهرستان پردیس بسیار بالا بوده، شمارش بعضی از این صندوق ‏ها طولانی شد.

بیگدلو تصریح کرد: با این حال، شمارش آرا به اتمام رسیده است و صورتجلسه‏ های این صندوق‏ ها ارسال شده و باید تجمیعی در این خصوص صورت گیرد و افرادی که بالاترین آرا را آورده‏ اند، به ترتیب مشخص و اعلام شوند.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی که انجام شد، در بعضی مناطق شهر شاهد برخی از تخلفات بودیم و با توجه به اینکه مسئولیت فرمانداری این است که از آرای مردم صیانت کند و در حقیقت ما امانت‏ دار رای مردم هستیم، مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرمانداری شهرستان پردیس باید شرایط را به صورتی رقم بزند که مردمی که ساعات زیادی در صفوف رأی در انتظار بودند، حقی از آنان ضایع نشود و مردم هم امیدوارند که انتخابات با رعایت یکسری قوانین اجرا شود و خدشه‏ ای به آن وارد نیاید.

بیگدلو اضافه کرد: از چند صندوقی که بازدید های میدانی از آنها صورت گرفته بود و نشان می‏ داد احتمال تخلفاتی وجود دارد، اسنادی جمع‏ آوری شد و با بررسی این مستندات، اگر این تخلفات محرز شود، با توجه به تمهیداتی که در قانون اتخاذ شده و با نظر مساعدی که اعضای شورای تامین شهرستان پردیس دارند، مسائل پیگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: قاطعیت این اعضا که به اجرای قانون اصرار دارند و به امید خدا با آن دسته از کاندیداهایی که احتمالاً ممکن است تخلفاتی انجام داده باشند، برخوردهای لازم صورت می ‏گیرد.

وی ادامه داد: ممکن است در بعضی از شعب که تخلف آنها محرز شده، با نظر مساعد هیئت ‏های اجرایی و نظارت، آرای بعضی از افراد باطل شود و این یک مقدار اعداد و ارقام شمارش شده را دچار تغییر می ‏کند.

بیگدلو افزود: بنابراین بعد از بررسی‏ هایی که همکاران در بازرسی، حراست، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‏ های نظارتی انجام می‏ دهند، هیئت ‏های نظارت و اجرایی با تصمیم‏ گیری در این خصوص اعلام نتایج را در چند روز آینده خواهند داشت.

وی ادامه داد: برگزار کنندگان انتخابات اصلاً خسته نیستند؛ زیرا لذت حضور مردم و این جشن در حقیقت برنده بودن مردم را ثابت کرد و این حضور را وقتی می ‏بینیم و متوجه می‏ شویم مردم از درک بالایی برخوردار هستند، بسیار خرسندیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: با توجه به تبلیغات گسترده‏ ای که دشمنان انجام دادند، مردم باز هم برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات خود رقم زدند و با حضور گسترده خود، حماسه سیاسی که مدنظر مقام معظم رهبری بود را خلق کردند.

وی ادامه داد: به همین دلیل ما نه تنها خسته نیستیم بلکه خوشحال هستیم و از همین جا از مردم ایران به خاطر این حضور پرشکوه تشکر می‏ کنیم.

همچنین در حوزه های انتخابیه رودهن و بومهن نیز با توجه به اینکه شمارش آرا به پایان رسیده و اکثر مردم نام منتخبین شورای چهارم را می دانند هنوز به طور رسمی اسامی هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل شورای این دو شهر نیز اعلام نشده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.