معاون وزیر راه و شهرسازی درباره سرنوشت بنیاد در این مشارکت، تأکید کرد: قطعات دو و سه طبق مصوبه دولت از بنیاد گرفته و به قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء برای ساخت واگذار شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛صادقي مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در خصوص ادعای بنیاد مستضعفان مبنی بر عدم تحویل قطعات دو و سه آزادراه به قرارگاه خاتم‌الأنبیاء، اظهار داشت: مگر این دو قطعه آزادراه شیء خاصی است که بنیاد بتواند در جیب خود قرار دهد که تحویل نمی‌دهد؟ پروژه روی زمین است و ادوات راهسازی و جاده‌سازی قرارگاه هم هم‌اکنون در حال انجام فعالیت در این پروژه هستند. حال مهم نیست آنها در خیال خود این پروژه را تحویل دهند یا ندهند.

صادقی درباره مباحث حقوقی واگذاری قطعات دو و سه آزادراه تهران - شمال به قرارگاه خاتم و سرنوشت مشارکت با بنیاد، گفت: هیچ مباحث حقوقی در این باره وجود ندارد، دولت به عنوان بالاترین سطح اجرایی کشور درباره این واگذاری مصوبه داده است، ضمن آنکه مصوبه قبلی از سوی دولت لغو شد و مصوبه جدید صادر شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل تأکید کرد: ما هم‌اکنون در حال فعالیت در این پروژه هستیم و اگر بنیاد مشکلی دارد، برود پیگیری کند.

نماینده تام الأختیار بنیاد در آزادراه تهران - شمال هفته گذشته درباره واگذاری قطعات دو و سه به قرارگاه خاتم‌الأنبیاء مدعی شده بود:  قرارداد شرکت جنرال مکانیک برای ساخت تونل در قطعه دو آزادراه تهران-شمال را مدیرعامل کنونی شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ و نقل کشور امضا کرده که نسخه این قرارداد موجود بوده و  این امر بدان معناست که مجوز ساخت این تونل توسط وزارت راه و شهرسازی صادر شده است.

رحمت‌الله صادقیان گفته بود: تاکنون حتی یک متر از زمین‌های قطعه  دو و سه به کسی واگذار نشده و نخواهد شد، زیرا هنوز تکلیف نهایی بنیاد و وزارت راه و شهرسازی مشخص نشده و قطعات مذکور به قرارگاه خاتم‌الانبیاء تحویل نشده است.

بنا به گفته وی شرکت جنرال مکانیک همچنان در حال فعالیت در تونل قطعه دو است.

صادقیان مدعی شده بود: برخی مدیران وزارت راه و شهرسازی به هیچ عنوان درباره قرارداد آزادراه تهران-شمال توجیه نیستند و این تناقض گویی‌های ناشی از همین مسأله است.

انتهاي خبر/

برچسب ها: شمال ، مصوبه ، شورا ، تونل ، قطعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار