عضو کميسيون امنيت ملي مجلس از بيانيه 200 نماينده براي تقدير از خلق "حماسه سياسي" توسط مردم در انتخابات 24 خرداد خبر داد و گفت:‌ اين بيانيه در پايان جلسه علني امروز خانه ملت قرائت خواهد شد.

احمد شوهاني نماينده مردم ايلام، ايوان، شيروان، مهران و چرداول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از جمع‌آوري امضا توسط جمعي از نمايندگان به منظور تقدير و تشکر از حضور حماسي مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراها در قالب بيانيه‌اي خبر داد و گفت: در حال حاضر اين بيانيه بيش از 200 امضا دارد که تا پايان جلسه علني امروز (دوشنبه) قرائت خواهد شد.

وي در ادامه افزود:‌ در اين بيانيه، نمايندگان ضمن تبريک به مقام معظم رهبري و حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني با تقدير و تشکر از مردم براي خلق "حماسه سياسي"، از دولت "تدبير و اميد" خواستند براي ساختن کشوري برپايه عقلانيت و ثبات سياسي از جريانهاي مختلف که دغدغه نظام اسلامي و ايران را دارند ، بهره‌ ببرد.

به گفته شوهاني همچنين در ادامه اين بيانيه بر آمادگي مجلس براي تعامل با رئيس جمهور منتخب جهت تحقق وعده‌ها و برنامه‌هاي اين دولت تاکيد شده است.

بر اساس اين گزارش متن کامل بيانيه نمايندگان مجلس به اين شرح است:

خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد با دیگر میثاق پایدار ملت سرافراز ایران اسلامی با آرمان‌های امام راحل و مسیر پرافتخار شهیدان همیشه جاوید بود که در واقع پیروی همگان از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی نشان می‌دهد.

با خلق این حماسه سیاسی از این پس فصل جدیدی برای ساختن کشور در پایه عقلانیت، ثبات و بهره‌مندی از توان همه نیروهای سیاسی معتدل و جریانات متحد درون نظام که در دغدغه اسلام و ایران را دارند فراهم شده است.

ما نمایندگان مجلس وظیفه خود می‌دانیم که حماسه پرشور مشارکت ملی را ارج نهیم و برای تعامل با رئیس‌جمهور منتخب جهت میثاقی که با مردم بسته‌ایم اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار