بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، درخواست عمل به وعده‌های داده شد با اتکال به نخبگان و دانشگاهیان را داشتند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران آمده است:

" تجلی اراده جوشان، حماسه حضور و بصیرت والای ملت مسلمان و آگاه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک حماسه سیاسی، اسلامی و ملی بود كه بر پندارهای باطل و یاوه گویی‌های مستكبران مداخله جو كه قصد داشتند جمهوری اسلامی ایران را از پشتوانه مردمی خود جدا قلمداد كنند، خط بطلان كشید.

بار دیگر حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و کم نظیر مردم همیشه سربلند ایران اسلامی، روز بیست و چهارم خرداد ماه سال حماسه سیاسی و اقتصادی را به یوم ا... دیگری در تقویم افتخارات ایران اسلامی ثبت کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر خود واجب می‌داند ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم فهیم، انقلابی و زمان شناس در خلق حماسه سیاسی که خط بطلانی بود بر تمامی نقشه‌های بدخواهان و دشمنان ایران عزیز و سربلند كه مثل همیشه سعی در ایجاد بی اعتمادی و جدایی بین ایرانیان و نظام اسلامی داشتند، این حماسه سیاسی عظیم را به پیشگاه امام عصر - ارواحنا له الفداه -، رهبر عظیم و الشأن انقلاب اسلامی ایران امام خامنه ای  - حفظه الله -، مردم همیشه در صحنه و جامعه خدوم و پاک نهاد حوزه سلامت تبریک عرض نماید.

لذا به منتخب مردم جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی که به مدت چهار سال بار سنگین ریاست جمهوری را به دوش خواهد کشید، تبریک عرض نموده و امید است با استعانت از درگاه ایزدمنان، ظلّ توجهات خاصه حضرت بقیه ا... الاعظم (عج)، تحت حمایت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای – دامت برکاته -، تجربیات ارزنده خویش و اطرافیان و اتکال به خرد جمعی و نخبگان و دانشگاهیان، در عمل به وعده‌ها و برنامه‌های خود جهت پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نفرمایند."

برچسب ها: بیانیه ، رئیس ، جمهور ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار