استقلال روزهای طلایی را از دست می دهد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم فوتبال استقلال با تلف کردن زمان، روزهای طلایی را از دست می دهد.

مجید صالح، مربی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه هنوز بعضی بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور دارند و بعضی هم هنوز تکلیفشان با باشگاه مشخص نیست، تصمیم گرفتیم تمرینات تیم را بدون آنها شروع کنیم تا بیشتر از این زمان را برای آمادگی از دست ندهیم.
 
وی ادامه داد: بازیکنان استقلال مشکلات حرفه ای دارند که با باشگاه طرف حساب هستند و اگر این مشکلات برطرف نشود و بازیکنان تکلیف خود را ندانند استقلال روزهای طلایی را از دست خواهند داد و هواداران از این وضع بسیار ناراحتند و حق هم دارند در مورد وضعیت استقلال ناراحت باشند. با از دست دادن زمان استقلال در نیم فصل اول از نظر بدنی کم خواهد آورد و در این فصل مشکل خواهیم داشت.
 
صالح در ادامه تصریح کرد از تمام مسئولان تقاضا داریم که به استقلال مثل تیم ملی نگاه کنند و باتوجه به اینکه عمده مشکلات تیم استقلال مالی است می توان با کمی دید خوب این مشکل را برطرف کرد.
 
وی درمورد امیرقلعه نوعی هم گفت: آخرین اطلاعی که من دارم قرار بود آقای قلعه نوعی ظرف چند روز گذشته به ایران بازگردد اما نمی دانم چه مشکلی پیش آمده که او هنوز به تهران بازنگشته است. آقای قلعه نوعی هم نگران وضعیت تیم است. امیدوارم با حضور امیر قلعه نوعی استقلال رنگ و بوی یک تیم یک پارچه را پیدا کند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.