نیل به سمت دولت الکترونیک که بخشی از فعالیت‌ها و زیر ساختهای آن آماده شده و تشویق مردم به استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک یکی از اموری است که باید همواره به آن توجه شود.

دکتر عبدالله عبدی کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه نیازمند یک انجام در روند تصمیم‌گیری حوزه فناوری اطلاعات هستیم به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران، گفت: دولت جدید باید وزیری را برای تصدی وزارت ارتباطات انتخاب کند که همگام و همسو با سایر نهادهای ict کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه باید به توسعه سخت افزارها توجه بیشتری شود اظهار داشت: در توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات به لحاظ فیبر نوری و بسترهای ارتباطی باید فعالیت ها گسترش پیدا کند و در ارتقاء نظام سخت افزاری دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های بیشتربی صورت گیرد.

این کارشناس فناوری اطلاعات اذعان داشت: علاوه بر توسعه صادرات نرم افزار باید تعامل خوبی با نخبگان فناوری اطلاعات داشته باشیم تا تیمی به عنوان منتقد کارهای این حوزه را رصد و نقد کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیل به سمت دولت الکترونیک که بخشی از فعالیت‌ها و زیر ساختهای آن آماده شده و تشویق مردم به استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک یکی از اموری است که باید همواره به آن توجه شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.